Salutare tuturor   71 comments

Salut. Locuiesc si muncesc in Danemarca, Copenhaga, la o firma de distributie ziare…adica postas. De-a lungul timpului am postat multe articole pe forumul romanilor din Danemarca

http://www.activeboard.com/forum.spark?forumID=79022

…si am fost rugat sa deschid un blog si sa le pun aici pe toate …ca sa nu se piarda …si sa poata fi gasite si citite mai usor. Aveti aici poze din capitala Danemarcei…orasul Copenhaga.

Posted Mai 15, 2015 by nemuritorul12 in Despre Danemarca

71 responses to “Salutare tuturor

Subscribe to comments with RSS.

  1. Felicitari pentru blog…e de mare ajutor!Mai rar oameni ca tine,care desi sunt destul de ocupati,isi fac timp sa-i informeze si pe altii!Eu acum am terminat clasa a XI-a,si la anul vreau sa vin la facultate in Dk.Sper sa fac o alegere buna!
    Bafta in continuare.

  2. felicirari si numai bine!!!!!

  3. te rog sa imi spui cum sa fac sa vin si eu in Danemarca pentru aceasta slujba- adresa, mail, telefon; multumesc anticipat; stiu ca este foarte greu dar nu am alternativa

  4. am nevoie de informatii pentru a ma angaja si eu la distribuit ziare- adresa, mail, telefon; multumesc anticipat

  5. multumim pt tot cea ce postezi si aici si peste tot

  6. salut. apreciez munca ta de pe acest site. din pacate nu am foarte mult timp ca sa analizez toate linkurile pe care le-ai pus aici. eu am aflat acum cateva zile ca vin cu o bursa in aarhus. mi se va oferi chirie la camin si bani. dupa ce voi plati chiria voi ramane cu bani cat sa nu mor de foame, asa am inteles. ok, sa revin la subiect. sosesc in aarhus in august, acum, si stau undeva pana in iunie, cand sunt obligat sa vin inapoi in romania si sa imi dau licenta aici (bursa e pe ultimul an de studiu la licenta… anul 3, cum ar veni). ideea e ca as vrea sa invat daneza cat pot eu de mult si dupa ce dau licenta in romania sa revin in dk pentru un master. masterul ar fi gratis, dar nu as avea bani sa ma intretin (mancare, detergent, sapun, haine, carti) decat daca as lucra. eu oricum vreau sa lucrez ceva, part-time daca se poate, inca din perioada bursei. desi poate suna putin ciudat, te-as ruga pe tine, pentru ca stii daneza, sa imi cauti linkuri/adrese ale unui astfel de jobcenter in aarhus, eu am mult de umblat zilele astea dupa tot felul de acte si bagaje si altele de acest gen. ti-as fi foarte recunoscator. petrebanu@yahoo.com

  7. am intrat pe blogul lui munteanu. mersi mult!

  8. Salut … nemuritorule. Sunt Ramonel cea cu HRS-ul de pe forum.

    Si intrebarea mea.. sunt fete care fac ce faci tu ?
    Cu activitatea fizica stau bine.. de asta nu imi e frica.

    Ti-am studiat blogul.. o gramada de informatii coerente si folositoare.

    • multumesc pt. apreciere
      la firma la care lucrez eu sunt angajate niste poloneze si lituanience…dar distribuitul de ziare noaptea nu prea e job de fete
      dar in fine …daca nu iti e frica sa umbli singura pe strazile din Copenhaga…la ora 3 noaptea…cand nu e nici tzipenie de om pe afara ….distribuind ziare in casele danezilor…atunci e un job ok. pt. tine
      in definitiv daca polonezele pot sa faca jobul asta….o romanca de ce sa nu fie in stare ?
      daca mai ai intrebari …cu drag iti voi raspunde
      apreciez si eu blog-ul tau http://alegorie.wordpress.com
      m-am uitat nitzel pe el si e interesant….cred ca avem ceva lucruri in comun
      si pe mine ma pasioneaza bucataria fara foc

  9. Da ti mi si mie o adresa firmei de impartit ziare,va rog frumos.sunt in copenhaga de 5zile si nu am nicio portita pn acum.mi am activat internetul pe tel,asa am reusit sa dau de voi

  10. Salut!Felicitari ptr blog este extrem de util!Imi plac toate sfaturile pe care le dai fiindca altii descriu partea roz a vietii in Danemarca!intrebare:cat costa o bicicleta solida care sa tina cele 94 kg ale mele?
    Multumesc mult!

  11. Salutare! Am dat de acest blog si ma bucur enorm. Las acest mesaj in speranta ca voi avea posibilitatea sa primesc o serie de informatii. Ceea ce vreau sa fac este destul de complicat, este vorba de o luna petrecuta in Danemarca cu doar 600 de euro-insemnand vara. Exista o oferta, un soi de bursa pe care tinerii intre 16-21 ani le pot primii, desigur, cu anumite conditii puse. Incerc sa imi fac un plan, o anumita orientare. As fi realmente recunoascatoare daca m-ati ajuta. Las aici mailul meu: domi1_steef@yahoo, sau voi accesa blogul cat de curand. Va multumesc!

  12. Salut! Exista hosteluri, locuri pentru campat,backpackeri(imi este destul de greu sa gasesc), sa fie pana in 10 euro, in regiunea sud as cauta, partea cu Odesen-oriunde altundeva. Ma intereseaza macar un site, o persoana de acolo, o idee. Multumesc anticipat!

  13. http://www.hostels.com/denmark

    aici gasesti hosteluri oriunde in Dk.

  14. Blogul facut de tn e foarte util si vreau sa te incurajez sa continui.Multi care isi doresc sa munceasca sau sa mearga la studii in Dk gasesc multe informatii folositoarea pe blogul acesta.Felicitari.

  15. Hristos a inviat ! Sincere felicitari pt.realizarea acestui blog util pt.noi toti. Sunt si eu interesat de-a veni in Danemarka stiu si-mi dau seama ce si cum este sa pleci de la inceput. Deocamdata citesc inf.scrise de ( nemuritorul12 ). De meserie mis sofer, cu toate atestatele + digital card, vb.engleza,germana,spaniola cazier intern/extern curat. Problema este ca mis cam batranior ( 40 ani ). Oare este prea tarziu ? Va multumesc la toti romanii adevarati. Daca stiti ceva locuri de munca ca sofer va rog mult sa-mi scrieti e-mail. Adresa mea de e-mail este: universall7@yahoo.com

  16. Te salut, si ma bucur ca te gandesti si la altii !!!
    Lucrez pe TIR de 6 luni DK :::: SP vreau sa imi schimb job ul peste doua saptamani incerc la Copenhaga, de profesie sunt electrician si mai nou sofer TIR si pe viitor cine stie poate postas sau etc.., informatiile gasite aici le gasesc foarte utile, ma ghidez in buna parte dupa ele. Multumesc, fac cinste cand ne vedem!

  17. salutari nemuritorule !
    si iti multumim foarte mult pentru informatiile furnizate , si cred ca vorbesc in numele mai multor oameni , faci o treaba excelenta , un om care chiar si-a ajutat semenii.
    Eu sunt din judetul Gorj , Motru aproape de fostul tau domiciliu si impreuna cu fratele meu am vrea sa emigram in danemarca , de muncit am mai muncit in agricultura in Belgia si Germania.
    o rugaminte avem si noi la tine si anume sa te interesezi de adresa exacta a adapostului pentru homless din Norrebro si daca primesc si emigranti(nu o sa avem la noi decat buletinul si pasaportul de Romania), si daca mai este valabila cantina sociala la care se mananca gratis de care vorbeai intr-un alt “post” al tau.
    Anticipat iti multumim si poate o sa ne vedem vreodata !
    Răspunde

  18. Felicitari ptr blog!

  19. buna , am o intrebare, daca mai lucrezi in dk.
    spune-mi te rog cu cat se plateste impatrtiirea uni ziar si a unei reviste, si mai vreau sa+ti spun ca fratele meu e in dk la ziare si p luat salar pe 2 saptamani 3100 coroane din care i-a tras 1800 la sckat, e in regula, si doar asa putini banie salariul?

  20. Sal eu sunt in copenhaga as vrea sa lucrez la ziare am experienta am lucrat acum 6 ani momentan impart reklame d pizza dak ma poate ajuta cineva raman recunoscator

  21. Salutare, in primul rand felicitari pentru initiativa blog-ului, foarte util, extrem de util chiar.
    As vrea sa te intreb un lucru in cazul in care imi poti da un raspuns ti-as fii foarte recunoscator, uite eu am venit la un prieten care lucreaza in housekeeping si mom stau in hotel si am fost sa-mi fac cpr , ok si cand am mers sa-mi scot permisiunea de munca sau work permit ceva de genu , cei de la firma unde lucreaza prietenul meu ISS au spus ca fara acest persmis nu pot incepe munca, am mers la Borups Ale alias Fpretele de munca, cred, si cand am depus actele pentru permisul de munca mi-au raspuns ca sunt cetatean european si ca am dreptul sa lucrez 3 luni si apoi sa vin cu pays lift-fluturas de munca ,gen, si apoi in functie de numarul de ore si de alte chestii sa imi dea permisiunea de lucru, cei de la ISS nu ca nu ma angajeaza fara permisiunea de munca, WTF :)) care cum e ? ai idee?

    • o rezolvare a acestui caz cred ca ar fi cam asa.
      Se pare ca ISS nu o sa iti dea contract daca nu ai CPR, iar cei de la oficiul de straini de pe Borups Alle nu o sa iti dea permis de rezidenta fara sa ai un contract de munca. Practic e un cerc vicios.
      Parerea mea este ca cercul vicios se poate sparge facandu-ti Cpr in alt mod….de ex. angajandu-te la o firma de ziare, ca la ziare nu o sa iti ceara Cpr, sau inscriindu-te la o scoala sau facultate daneza. In felul asta o sa iei automat Cpr si apoi avand CPR , cei de la firma ISS o sa te angajeze.

      • Asta e ideea, am venit prima data am semnat contractul d emunca cu ei, pe baza contractului am fost sa-mi fac cpr, mi-a iesit cpr-ul, si acum cand sa merg la Borups Ale pt permisiunea de munca , mi-au cerut fluturas de salariu, si eu neavand de unde sa le dau , mi-au respins cererea, si cei de la ISS nu vor sa ma apuc de munca pana nu am permisiunea, in fine foarte ciudata treaba. Cunosti pe cineva care e roman sau care ma poate ajuta oarecum sa merg la ei sa vorbesc sa lucrez pentru ei? Eu momentan stau la Omenahotel , exact in centru daca stii unde e, exact langa statia de tren din centru , si ideea e ca pierd zilele aiurea stand degeaba. In cazul in care ma poti ajuta cu ceva sau vrei sa iesim la o bere sa vorbim daca stai prin zona cu cea mai mare placere .Mersi oricum.

  22. mergi din nou la ISS si explica-le ca ai nevoie de fluturasii de salariu pe primele 3 luni pt. a obtine rezidenta.
    insista sa muncesti 3 luni la ei.

  23. ciao. imi cer scuze ca te deranjez. o sa te retin doar 2 min cu problema mea. pe scurt, suntem 3 persoane care venim cu bursa pt 6 luni in copenhaga, incepand cu luna octombrie a acestui an si suntem in cautare de chirie. In mare, ne trebuie un apartament cu 2 camere pe o perioada de 6 luni. daca stii pe cineva care ma poate ajuta, te rog foarte mult sa imi spui (cris_tatomir@yahoo.com). multumesc anticipat pentru timpul acordat. o zi cat mai frumoasa!

  24. URGENT: astazi 29 iunie 2012 ofer o super camera de camin spre chirie pt 2 luni. Daca este cineva care sa aiba nevoie sa ma contacteze urgent astazi. Pret fff convenabil. Valabil DOAR astazi 29 iunie 2012 deoarece persoana care pleaca din camin pt 2 luni, pleaca maine 30 iunie, deci transferul trebuie facut astazi. Mail: arome.unice@yahoo.com pt detalii. Va rog nu ma contactati dupa termenul limita, nu veti primi raspuns. Doar astazi 29 iunie 2012 sau pana la ora 01.00 noaptea.

  25. completare: camera in Copenhaga

  26. salut

  27. cat costa

  28. buna,numele meu e ana,am dori si noi sa lucram in danemarca avem un copil de un anisor jumate si am vrea sa ne ajute si pe noi cineva sa putem sa ii oferim ceva copilului nostru va rog datimi macar uyn raspuns la id: puiutz_dulcee@yahoo.com,va multumesc frumos si inca odata va rog sa ma ajutati

  29. am dori sa lucram in orice domeniu sau daca nu numai sotul meu va rog sa ma anuntati ,vrem un loc de munca si undeva unde sa stam,rog seriozitate ,chiar sunt o situatie de nu stiu ce sa mai fac si in cotro sa ma duc:(:(((……va rog sa ma ajutati daca puteti inca odata va multumesc

  30. Salut!!! Pentru cei care vor sa investeasca in DK. sau in alta parte in europa in domeniul Restaurantelor sau restaurante de tip fastfood sau restaurante mici care vor sa gateasaca si sa livreze la domiciliu cu specific Grecesc,Turcesc,Romanesc sau bucatarie mixta de tip balcanic sau specific mediteranian pot apela la ajutorul meu.Eu am avut restaurant in grecia 10 ani si am o experienta foarte buna in aceste domenii.Momentan nu posed capital si nici nu aspir la o asociere cu cineva. Nu cer bani pentru experienta mea doar vreau un loc de munca (simplu angajat) si as fi foarte bucuros daca cine e dispus sa faca asa ceva. Eu pot lucra ca si bucatar, ospatar,delivery, vorbesc (engleza,franceza,italiana)nivel mediu greceste ff bine . Sunt obisnuit cu munca grea si cu multe ore de lucru.As mai adauga ceva nu va descurajati sa spuneti ca nu va ajung bani pentru ca multe lucruri pot fi utile chiar daca nu sunt noi si sunt reconditionate .Amenajarea unui spatiu nu necesita personal sau firme specializate le putem face noi simplu si cu bun gust.Rog seriozitate si ofer seriozitate.succes tuturor!!!!!!! tel. fix in romania 0040238523614 sau cazanmarios@yahoo.com ,multumesc frumos!!!!

  31. Echipå de juristi/economisti romåno-danezä cu experientå de peste 17 ani in Danemarca, oferå servicii de asistenta juridicå si economicå persoanelor fizice si juridice romåne.

    Serviciile noastre de asistentå cuprind :

    A) Persone fizice
    Consultantå pt obtinerea CPR nr. ( cod numeric personal danez)
    Declaratii venit anual ( årsopgørelse (selvangivelse)/ forskudsopgørelse , fradrag )
    Traduceri contracte , documente , diverse
    Negocieri contracte ,diverse
    Translator
    Diverse
    Servicii avocaturå

    B) Persoane juridice

    Infintari firme
    Negocieri contracte
    Vinzari / cumparari produse / servicii pe piata danezå si vice versa
    Bilant anual firme
    Contabilitate firme
    Servicii avocaturå
    Diverse

    Sunteti bine veniti sa ne contactati pe adresa romanianbconnect@gmail.com sau la telefon 60643994.

  32. Feloicitari pentru blog! un blog de foarte mare ajutor!

  33. As dori sa stiu daca in domeniul IT(ca programator) se gasesc locuri de munca in Danemarca. Eu sunt student la facultate de Calculatoare in Brasov si intentionez sa fac masterul in alta tara.

  34. salut, trimite mi un mail , vreau sa te intreb ceva strict secret, poate mma poti ajuta, astept un mail
    mariusmd@rocketmail.com

  35. https://www.politi.dk/en/servicemenu/home/
    asta e site-ul oficial al politiei daneze

  36. de firma sc European Job Experience Team ati auzit? eu am auzit de la un prieten ca a primit un contract pe 4 luni si saptamana viitoare o sa plece cu aceasta firma si am inteles ca a mai plecat lume cu aceasta firma

  37. buna ziua,
    vrem sa venim sapt,viitoare la un turneu de tenis in orasul aarhus, este cineva prin apropiere? as avea nevoie de cateva informatii cu privire la cazare si deplasari.
    multumesc mult,robert!

  38. Buna ziua. Locuiesc in Dk de 5 ani impreuna cu sotul meu si baietelul nostru si mi as dori sa aflu mai multe informatii despre obtinerea unui imprumut pt casa. Nu am gasit nici un topic legat de acest lucru. Crezi ca ai putea sa imi dai mai multe detalii despre imprumuturi? Multumesc . O zi buna.

  39. Am aplicat pentru un loc de munca in ferma de porci in DK. Astazi am avut un interviul de angajare, toate bune, am completat pe site-ul lor campurile respective acum vreo saptamana sau doua, am primit un e-mail, in care m-au programat pt astazi la interviu, ajung il sustin, pe partea de engleza nu am avut probleme, am comunicat cu respectivul, etc.

    Singurile probleme au fost:
    – nu am lucrat in ultimii 8 ani decat la birou (nu am depus munca fizica), desi provin din mediul rural, unde am crescut destule animale si nu numai, asta ar fi primul motiv (munca fizica)
    – sunt cam plinut, am un pic de burta – mi s-a recomandat sa mai slabesc, si sa fac o munca part time, macar de doua ore pe zi (dupa terminarea programului normal de munca, 8h/zi), dar sa fie munca fizica, sa ma prezint peste doua luni la interviu si mai mult ca sigur nu vor fi probleme…

    Am ramas fara cuvinte. Ati mai intalnit situatii similare ?

    Suiram the fat boy
  40. Hey sunt LumyBoznea .vreau sa incep o noua viata aici in copenhaga .fata mea e studenta ai la KEA,am fost in februari in vizita ,m-ia placut si am revenitacum 2zile.sunt interesata de un job ,cine ma poate ajuta .multumesc .vorbesc engleza fff putin dar invat sunt foarte ambitioasa.

  41. Salutare tuturor
    Ma numesc Gelu si am urmatoarea rugaminte; poate sa imi spuna cineva, daca a auzit de firma Xterna cu datele urmatoare de contact: Fabriksparken 13
    9230 Svenstrup
    +45 72 301 302
    Sunt seriosi? au o gramada de anunturi pe ejobs in Romania
    Astept cu interes un raspuns din partea voastra.
    Va multumesc.

  42. sau multi te trimit asa in strainatate si dupa 1-14 zile te dau aia afara pt ca firma te minte ca nu trebuie sa ai nivel de engleza B2 si limba locala B2, plus calculator foarte bine, si carnet de conducere C+E, plus experienta minim 15 ani in munca si 5 ani exact intr-un post identic, adica dai o groaza de bani la firma comision si pe trasport acte circa 300-400 euro in urma se dadea 3000-4000 euro si apoi pe ce sa muncesti doar 1-14 zile si apoi te da afara. Dece firmele de plasare forta de munca mint in anunturi de ce nu pun adresele si numele firmei obiectul de activiate de ce pt ca logic insala oameni, pe banda rulanta cu acordul politiei

  43. in 99,99% din cazuri nici nu au locuri de munca sau iti ascund cerintele angajatorului apoi nu te mai trimit dar banii tia luat, teapa clasica cu acordul politiei,
    adica germanul cere sa sti germana nivel B2 minim si engleza nivel B2 minim si sa ai carnet de condus C+E, sa sti foarte bine sa operezi calculator si sa ai curs minim 2 ani de calculator si minim vechime in munca de 15 ani si 5 ani intr-un post similar care cere, dara aceste firme te mint iti eau bani apoi nu te trimit si dau vina pe tine ca ei te-au sunat dar tu nu te-ai prezentat , s-au te prezinta asa angajatorului sau un fals angajator , vrun pensionar amarat ii da 50 euro sa te minta ca este angajatorul sau un romanas plecat acolo de 20-30 de ani escroc ardelean sau moldovean blond face pe strainul, si chiar daca este angajatorul tu cum nu ai nivelul cerut de el de la inceput te elimina din strat. Este exact cum tu ca sa pacalesti lumea le spui ca toti pot deveni piloti de avion sau elicopter, minciuna pe fata,

  44. Va rog nu mai publicati nici un anunt cu munca in strainatae
    99,99% sant tepe, fie munca la negru si iti da maxim 800 euro din care iti opreste chire deci maxim 400 euro acceiasi bani ii ei si in constructi in tara
    norma de munca de 8 ore pe zi nu se respecta si nici nu iti platesc orele suplimentare 99,99% munca la negru
    majoriatea 99% mint ca nu sant intermediari cand ii suni te pun sa vii la ei apoi spun ca sant firma de intermedieri si cer comisioane inainte ereau 1000-3000 euro sau spaga acum mai putin 200-600 euro desi majoriatea nici nu fac ei angajarile si nici nu au ei firmele ei sant in legatura cu alata firma din germania respectiv anglia etc locala straina si isi ea de la aia comision , o firma locala nu ea niciodata comision de la muncitori ci doar de la angajator sau daca ea de la angajat ea prin oprire pe salariu , niciodata inainte, deci acesti escroci castiga dublu de cele mai multe ori nici contract nu iti fac este munca la negru te mint ca ei 1500-3000 euro vise.

  45. salut! se poate trai cu 1600 de euro in Danemarca? Adica ideal ar fi sa poti pune si ceva deoparte. Intreb pentru ca nu am gasit nicaieri cat ar fi facturile (curent, telefon, internet). Multam!

Lasă un răspuns

