job-uri in ferme agricole si zootehnice   16 comments

aveti aici 6 site-uri unde puteti gasi job-uri de genul acesta

http://www.agrinord.dk/english.aspx

http://www.seasonalwork.dk/mod_inc/?P=itemmodule&kind=front

http://agrojobdk.com/

http://www.bernlow.dk/RO

http://www.lajo.dk/osteuropa.htm

http://www.rccagrodk.com/ro/

trebuie sa va lasati C.V.-ul pe fiecare site

Posted Mai 23, 2014 by nemuritorul12 in Fără categorie

16 responses to “job-uri in ferme agricole si zootehnice

Subscribe to comments with RSS.

  1. fermier: Morten Nielsen, iar numele fermei este: Enggaard.
    Locatie: Broby-Denmark. Stie cineva ceva despre acest fermier? A lucrat careva la el? Orice informatie mi-e utila, multumesc!

  2. Salut, ma numesc Adrian. Momentan locuiesc in Romania, dar doresc sa lucrez in Danemarca la ferme( sunt asistent veterinar). Am citit pe unele bloguri ca danezii nu sunt seriosi cu plata sau cu orele de munca in ferme. Multa lume se vaita ca este grea munca la fermele de animale. Eu am fost si in Spania si in Germania, tot la ferme si nu am crapat. Am trimis multe CV-uri la danezi, dar nu am avut noroc. Ma poti ajuta cu ceva informatii despre ferme?

  3. Eu și prietena am vrea sa încercăm în Danemarca. Ea are facultate de franceza master și doctorat în franceza făcute în franta.eu am liceu +3 ani facultate +atestat manager transport +C cu toate atestatele. Pt început putem găsi ceva de munca pana vom găsi ceva concret în domeniul nostru? Banii necesari sa supravietuim pt 6 luni avem.multumesc!

    • Am uitat sa precizez ca prietena mea caută un post de secretara sau profesor franceza…și amândoi stăpânim bine engleza.multumesc și aștept un răspuns.

      • pe ea nu o ajuta prea mult limba franceza
        In Dk limba engleza e vorbita de toti danezii
        pe tine e posibil sa te ajute categoria C la carnetul de conducere….poate prinzi un job pe camion.
        bafta

      • Mulțumesc pentru răspuns. Noi facem cursuri de engleza în Franta și suntem conștienți de faptul ca engleza e primordiala pentru căutarea unei slujbe.stim ca e primul obstacol în a te angaja undeva…dar cursurile astea ne vor ajuta pentru perfecționare. Mulțumesc din nou pentru răspuns.

      • prin ce firma ati ajuns in Franta ? ce munciti acolo ? si de ce nu va convine Franta ? credeti ca in Danemarca va fi mai bine … va reamintesc ca limba danezxa este fff. dificila

        multumesc

  4. Salut. Am apelat la o firma pentru a lucra in DK la o ferma de porci. Site`ul lor este http://workstudyabroad.ro/
    Cer 300 de euro ca taxa de inscriere (inainte sa imi gaseasca job) si apoi mai trebuie sa achit inca 550 euro.
    Nu ii vad in lista ta, dar mi-e frica sa nu dau degeaba cei 300 de euro. Ai auzit ceva despre ei?
    Multumesc mult.

  5. Stiti ceva despre AgriNord DK sunt seriosi?

  6. Lucru legal in Danemarca pentru persoane cu virsta de pina la 30 de ani, detinatori de pasapoart Romanesc sau Bulgaresc, vorbitor de engleza (nivel de comunicare) si permis de conducere. Se dau contracte de lucru in ferma de animale (porci, vaci, nurci ) pe o durata de la un an la un an jumatate.

    Pentru intrebari: tel. +45 50 39 19 46 Petru
    skype: danishagrostudent.das
    e-mail: daspetru@hotmail.com

  7. Salut care firma este mai recomandata/serioasa agrojob sau rccagro dk ?

    • Eu acum am vorbit cu agrinord.dk, au fost de treaba, mi-au facut legatura cu fermierul, am vorbit si cu fermierul si in scurt timp voi pleca. Va anunt ce sa intamplat cand voi ajunge acolo. Socoteala de acasa nu e ca cea din targ! Ziua buna!

  8. Eu sunt in Danemarca deja si mi se expira contractul la sfarsit de luna acuma,crezi ca ai putea sa ma ajuti cumva cu un loc de munca in ferma?am 34 ani si lucrez la o ferma de vacute acum..am lucrat si la nutrii dar foarte putin..dar la vaci ma pricep..

  9. bafta voua eu am plecat din romania printrun anunt de pe net am ajuns in londra dar orasul e prea mare pentru mine doresc o tara mica frumoasa si mai ales corecta

Lasă un răspuns

