job-uri pt. femei in Danemarca sau prin alte tari   25 comments

Acesta este site-ul unde, pt. femei,  poate fi gasit un job ca AU-PAIR in lumea larga nu numai in Danemarca

http://www.aupair-world.net/

Iata marturia unei romance care lucreaza ca Au Pair in Danemarca : ”

Pt mine este exact ceea ce cautam pt moment, trebuie avut in vedere ca Au-pair nu este considerat neaparat un job – este mai mult un schimb cultural. De aceea banii pe care ii iau nici nu se numesc „salariu” ci „bani de buzunar”. Bineinteles, nu este potrivit pt cei care vor sa faca avere in Danemarca – clar. Este mai mult pt persoanele care vor sa vada cum e viata aici, care sunt conditiile de trai, cum sunt danezii… eu am decis sa fac asta pt 6 luni – 1 an, timp in care sa ma decid daca vreau sa ma mut aici pe viitor.

Practic locuiesc cu o familie de danezi si ma comport ca oricare membru al familie.. sunt ca un fel de sora mai mare a copiilor lor. Imi petrec cam 4-5 ore pe zi cu familia (timp in care am grija de copii, gatesc de 3-4 ori pe saptamana, dau cu aspiratorul uneori, alteori pun rufele la spalat, ajut copii cu lectiile acolo unde ma descurc, etc), 5 sau 6 zile pe saptamana.  In rest e timpul meu liber in care fac cursuri de daneza si orice altceva. Am camera mea, mancare, bani de buzunar (suficienti zic eu – evident, nu am cum sa ma intorc cu mii de euro acasa dupa ce imi expira contractul) si suficient timp liber pt a iesi cu prietenii, a invata limba si a aduna cat mai multe informatii esentiale pt viitor, in cazul in care decid sa ma mut aici. Eu poate am avut si noroc, am nimerit la o familie foarte bine organizata si foarte primitoare. Cunosc insa si cazuri mai putin fericite… Dar in aceste cazuri legea este de partea au-pair-urilor si se pot lua masuri impotriva familiilor care abuzeaza.

Mie mi se pare o varianta ideala pt persoanele aflate intr-o situatie similara… Acum, fiecare cu parerea lui…”

Posted Ianuarie 20, 2013 by nemuritorul12 in Fără categorie

25 responses to “job-uri pt. femei in Danemarca sau prin alte tari

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna ziua. In primul rand tin sa va multumesc din suflet pentru realizarea acestui site, este extraordinar. Intr-o nota mai personala vreau sa va intreb ceva: sotul este deja in danemarca dar eu sunt impartita in doua: binenteles ca vreau sa fim impreuna ca o familie, dar pe de alta parte nu stiu ce este mai bine pt fetita noastra de 10 ani – sa continue scoala aici, in romana unde este obisnuita, sau va fi in stare sa se adapteze la scolile daneze? Poate aveti un sfat obiectiv. Cu multumiri.

  2. Nemuritorule pot sa te intreb daca tu esti in acel filmuletz cu „ce suntem in stare sa facem”? as vrea sa te mai intreb daca se poate daca mai esti in Danemarca? Am vazut postari si din 2010 si eram curios daca mai lucrezi sau daca iti merge in continuare la fel de bine. Am tot citit expresi de genul ca mai sunt informati postate pe blog. Alt blog in afara de acesta? poti lasa o adresa? Stima pentru tot ceea ce ai facut aici. Respect

  3. nu sunt eu in clip.
    nu am alt blog.
    acum sunt in Romania.

  4. nu s-au stricat treburile.
    deocamdata raman in Romania.

    • poti sa imi spui te rog in afara de danemarca ai mai fost plecat in alta tara? cum este? daca ai fost as vrea sa imi spui daca se poate unde era mai bine. Salut

  5. buna pt studente sau doamne serioase stiu un loc de munk la restaurantul unde lucrez.ma putetigsi la nr de tel.31899094 Cristian

  6. buna cristian mai este valabil anununtul? multumesc astept raspuns pe email alexa_ilaria@yahoo.com.

  7. buna.suntem in copenhaga de 3 saptamini si cautam un job.suntem interesati la hotel,curatenie,bucatarie.daca puteti sa ne ajutati cu un sfat sau chiar cu loc de munca.

  8. as dori sa te intreb daca stii vreun conational care are ruta prin Germania,Munchen?trebuie sa merg urgent si nu imi pot permite costul unui bilet de avion,pot sa platesc cca 100 euro

  9. ma aflu in Copenhaga

  10. sunt o romanca care traieste momentan in grecia,lucrez la un restaurantin bucatarie,salate,pitza,platouri de aperitive ,spal si vase adica ajutor in bucatarie,dar as vrea sa merg in copenhaga,am vreo sansa ?nu cumva stii adrese de restaurante grecesti?.daca da te rog sa ma anunti.un sincer multumesc din suflet

  11. Buna ziua … sunt incantata ca am ocazia sa iau legatura cu oameni seriosi. Prietenul meu este in Odense la facultate, insa eu nu am reusit sa iau bac-ul. Vreau sa ma duc cu orice pret acolo la munca. Credeti ca imi puteti da niste sfaturi, orice sfat e bine-venit. Va multumesc frumos !

    pricop elena alexandra
  12. am nevoie de un loc de munca in danemark pentru ami putea intretine fetita am si aici un loc de munca dar e prost platit si nu ma descurc

  13. am nevoie de un loc de munca cat mai repede pt ami putea intretine copilul pt ca jobul aici e prost platit

  14. Buna seara, ma numesc Bianca si sunt din Bacau, momentan locuiesc in Danemarca dar nu am CPR si nici un loc de munca, Am terminat liceul cu profil umanist Filologie.Bilingv Engleza, vorbesc cursiv engleza si italiana si sunt in cautarea unui loc de munca, orice momentan ce-mi poate oferi un acoperis deasupra capului…din pacate ieri am primit o veste care m-a demoralizat enorm, trebuie sa parasesc camera unde stau in maxim 3 zile. sper ca ma puteti ajuta si va multumesc !

  15. Buna ziua, tuturor! Ma numesc Florina, sunt din Bucuresti si de aproximativ 2 luni, la insistentele si promisiunile unei ,,prietene,, am venit in Danemarca pentru a lucra. Am lucrat pana acum o saptamana la un hotel, ca menajera, dar domnisoara respectiva ,,m-a dat la o parte,,, pentru a-si aduce o ruda de a ei din tara, sa lucreze in locul meu. Sunt in asteptarea actelor, trebuie sa primesc acel Tax card, pt a merge la banca sa imi deschid un cont si apoi sa imi pot lua banii ce mi se cuvin de la firma la care am lucrat. Sunt in cautarea unui loc de munca, urgent, pt ca, efectiv, nu mai am bani cu ce sa traiesc, sunt la mila altora pt scurt timp si nici in tara nu ma pot intoarce. Va rog, orice informatie imi va fi de folos! Va multumesc anticipat si ma rog ca toti cei aflati in situatii similare, grele pt toata lumea, de asta sunt sigura, sa reusiti!

  16. multumesc din suflet pentru ajutor !

  17. Buna seara ! Am 59 de ani si am cunoscut un domn din Danemarca ,are statut de resident permanent si pensie.L-am cunoscut in Romania ,deoarece a terminat facultatea in Romania si venise sa isi vada prietenii.Dorim sa ne casatorim si as dori sa stiu daca stie cineva ce drepturi juridice si finaciare as avea in Danemarca in aceste conditii.Imi doresc sa muncesc acolo deoarece sunt o persoana activa si statul degeaba nu e pasiunea mea.Oare daca as merge la Ambasada Danemarcei aici in Bucuresti primesc informatiile de care am nevoie?Va multumesc .

  18. am uitat sa mentionez ca vorbesc engleza si franceza la nivl avansat.Din ce am citit ,engleza ar fi un avantaj in cazul in care caut un loc de munca.Inca o data multumesc.
    Blogul este extrem de util si interesant.Multumesc nemuritorului!

Lasă un răspuns

