locuri de munca in Danemarca ca soferi de tir   15 comments

articolul l-am preluat de aici   http://www.soferdetir.ro/angajare-soferi-la-kim-johansen-danemarca-merita

Angajare soferi la Kim Johansen – Danemarca. Merita?

soferi incepatori angajari kim johansen danemarca

La multi ani tuturor colegilor si drumuri bune in 2013! Am inceput anul 2013 cu gandul la angajarile care se mai fac prin Europa. Mi-am amintit de firma Kim Johansen, dinDanemarca.

Intr-o perioada se discuta despre faptul ca aceasta firma ar accepta la angajaresoferi de tir fara experienta. Din cate imi amintesc, discutia era destul de lunga. Se mergea in Danemarca la un interviu de angajare, care includea o proba practica de conducere a camionului. Chiar daca erai fara experienta, trebuia sa te descurci la acea proba. Au existat cazuri ale unor soferi care nu au reusit sa treaca de acea proba practica si s-au intors acasa fara sa fie angajati.

In plus, au pierdut banii pe care i-au cheltuit cu drumul pana in Danemarca, la sediul firmei Kim Johansen, din zona Copenhaga.

Sunt si soferi care au lucrat pentru Kim Johansen, dar s-au plans de faptul ca erau nevoiti sa schimbe camionul si sa faca o buna parte din pauze in niste apartamente ale companiei. Se spunea ca in aceste apartamente trebuie sa convietuiesti cu soferi de mai multe nationalitati (in special din Europa de est), iar conditiile nu erau tocmai bune (igiena, dotari…).

Cu toate acestea, in zilele noastre criza i-a lovit pe multi si poate sunt soferi interesati de conditiile actuale de la firma de transport Kim Johansen – Danemarca.

Pareri – angajare soferi la Kim Johansen

Este cineva care a lucrat acolo sau a ajuns prin Danemarca pentru interviu la Kim Johansen? Ai poze de acolo? Poti sa le sustii cu cateva cuvinte, care sa vina in ajutorul celorlalti soferi de tirincepatori sau nu?

Lasa un comentariu mai jos si spune-le celorlalti ce parere ai despre firma de transport Kim Johansen. Comentariile tale vor fi citite si de alti soferi, care iti pot raspunde si te pot ajuta. Daca poti scrie povestea ta la Kim Johansen si ai in plus cateva fotografii de acolo, site-ul soferdetir.ro va publica articolul tau. Trimite detalii pe pagina de CONTACT.

Un an bun tuturor soferilor si spor la angajari!

Posted Ianuarie 11, 2013 by nemuritorul12 in Fără categorie

15 responses to “locuri de munca in Danemarca ca soferi de tir

Subscribe to comments with RSS.

  1. ‘Kim Johansen’ este o optiune pentru cei ce nu au experienta foarte mare ca soferi de tir, (pe cei fara pic de experienta ii sfatuiesc sa acumuleze macar 2 luni inainte de a se duce la testare) … dar nu pentru a lucra in Danemarca .. chiar daca acestia au sediul la Greve (langa Copenhaga) acestia va vor face contract estonian – veti lua si cetatenia cu ocazia asta .. si salariul este undeva la 1300 – 1500 euro ..
    Pentru cei ce vor sa lucreze ca sofer de tir si nu au deloc experienta pot incerca la ICB – driver network .. este o companie daneza cu sediul si dormitoarele in Padborg .. nu recomand * .. nu veti avea contract danez in veci… nu veti avea remuneratie pe masura asteptarilor (tot undeva la 1300-1500 euro fata de un minim 2500-3000 euro cat ia un danez sau neamt) .. va vor forta sa conduceti ilegal .. sa aveti pauzele in mers (cu cardul scos din tahograf in timpul programului colegului dvs –

    Tot ce v-am scris este testat de mine ( la Kim am trimis e-mail si am primit raspuns.. si in scris si telefonic .. insa nu am avut ADR) .. Iar pentru varianta a doua am avut neplacerea de a lucra 3 luni … acum am un job stabil in Copenhaga.. si nu mai planuiesc sa ma intorc la acest fel de job
    intre cele 2 variante as alege-o pe prima fara sa clipesc .. in primul rand nu va forteaza nimeni sa conduceti ilegal .drept urmare aveti ocazia sa dormiti ca un om normal.. in pat.. sau macar in timp ce camionul este parcat ( nu in miscare )… in al doilea rand va sunt platite toate drumurile acasa in RO (avion Copenhaga-Bucuresti) ..

    Sper ca v-au fost de folos cele scrise de mine…
    Toate bune!

  2. STUDENTI! ACTIONATI INTELIGENT ACUM!

    Intelegeti oportunitatea AIOP,ajutati-va reciproc prin participare si construiti-va un venit secundar,rezidual,pentru a inceta sa mai depindeti total financiar de parinti si sa va asigurati linistea financiara pentru viitor,de acum din facultate Nu aveti nimis de pierdut,vedeti detalii aici

    http://goo.gl/wnb3R9 engleza

    http://goo.gl/9W4Xk8 romana

    0721652181

  3. am si eu o intrebare….sunt sofer profesionist cu toate atestatele..adr,card tahografic…vreau si eu un job in danemarca….momentan sunt in Germania…Flensburg…foarte aproape de Danemarca…momentan am permis romanesc…daca las schimba in permis nemtesc ar fi vreun avantaj???

  4. SALUT
    AS VREA SI EU O INFORMATIE
    STIE CINEVA VRE-O FIRMA CARE ANGAJEAZA SOFERI INCEPATORI SERIOASA?
    AM CAUTAT PE SITE-URI CU ANGAJARI SOFERI INCEPATORI DAR NIMENI NU ANGAJEAZA FARA EXPERIENTA

  5. Salut,
    Sunt in aceeasi situatie cu tine. Inca mai caut. Daca afli ceva da-mi un pm si mie pe adresa : lyond1978@yahoo.com

  6. stie cineva ce salarii dau ceii de la Hartl Crew din Timisoara?

  7. ce parere aveti despre sesse cum platesc ,drumurii bune

Lasă un răspuns

