oferta de munca in Danemarca pt. o femeie   21 comments

http://www.rccagrodk.com/ro/index.php?action=view_job&jobid=647

 

job-ul este ca au pair, adica ingrijire copil

Posted Ianuarie 10, 2013 by nemuritorul12 in Fără categorie

21 responses to “oferta de munca in Danemarca pt. o femeie

Subscribe to comments with RSS.

  1. buna ziua as dori sa muncesc in danemarca,am 37 de ani sunt din eforie cta, am lucrat in suedia la un hotel ca si camerista,am facut menaj ,sunt o fire sociabila si harnica va multumesc

  2. Buna ziua! Ma numesc Mihaela B. sunt interesata de job-ul oferit. Am 31 ani, am terminat Finante -Banci dar nu am reusit sa-mi gasesc de munca.Sunt serioasa, sociabila si muncitoare.Tin sa mentionez ca ma acomodez usor am mai fost plecata in Spania unde am muncit 2 ani, acum e criza.

  3. buna tuturor,stiu un loc de munca la mine la restaurant pt o studenta sau domnisoara.tin sa mentionez k e un oc de munk part time.ma gasiti pe facebook Cristian Capalna.

  4. buna ,ma numesc camelia si momentan locuiesc in spania .vreau sa emigrez in dk spre sf lunii mai si sunt interesata in a gasi un loc de munk.ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi cel putin .caut ceva in copenhaga,elsinor,helsingor,frederiksborg.

  5. buna;ma numesc nicoleta si sunt in italia cu sotul meu de 10 ani.el lucreaza ca meserias in constructie;eu fac curatenie in case si avem un copil de 5ani .vrem sa emigram in danemarca pt ca in italia e criza .ne poate ajuta cineva cu un loc de munca si cu o camera in chirie?multumesc frumos

  6. Buna, caut ceva urgent de munca poate ma poate ajuta cineva , stau la cineva in skive dk nu am acte aici ,ma pricep la curatenie si la copii vorbesc putina engleza adresa scumpikioana@yahoo.com, va multumesc

  7. buna, ma numesc andreea si sant noua in danemarca. as dori sa imi gasesc ceva de lucru,orice daca stie cineva ceva in orice domeniu sa ma contacteze pe fb dobinda andreea .va multumesc!

  8. ai ceva pt mine? astept raspuns cu nerabdare

  9. buna sunt Cornelia,momenran sunt in grecia cu sotul ,am o oferta de lucru in danemarca la un restaurantdar ma intreaba cat salar vreau,habar nu am cat sa spun sa fie ok ptr.acolo,imi puteti sugera voi?

  10. Buna ..cine mar putea ajuta cu un loc de munca in Danemarca la o ferma ,constructii ,fabricii sau daca stiti ceva ca si sudor ..eu locuesc in spania deocamdata sint dispus ori cind sa plec in Danemarca daca gasesc ceva loc de munca ..puteti sa ma conctactati pe mess strainovdragoslab@yahoo.com sau la nr de tf 0034642679732 sint dispus sa platesc comison daca este necesar pentru ajutor ..va multumesc

  11. Buna ma numesc Valentina Gruscean sunt casatorita am 25ani caut impreuna cu sotul meu un job in danemarca avem mare nevoie .ma puteti contacta la nr de tel.0755514803.sau pe Facebook.Gruscean Valentina.multumesc

    gruscean valentina
  12. Buna.Ma numesc Mariana Recean si as vrea sa imigrez in Danemarca.Am 48 de ani,am lucrat ca Sing.Chimist in Rominia cca.20 ani,apoi am imigrat in Italia si am lucrat ca ingrijitoare pt.batrini cca.9 ani.Acum nu mai merge nici aici si as vrea sa plec in alta parte,doar ca am nevoie de informatii si de ajutor.In firmele care promit locuri de munca in strainatate nu ma incred.Voi face totul pe cont propriu , eventual imi mai gasesc o prietena care vrea acelasi lucru.Pt.informatii cum sa incep si eventual cum sa caut de lucru(situri pt.gasit de lucru la azile de batrini si case de riposo)las adresa mea de emaill:marianarecean@yahoo.itCred ca voi gasi,cu siguranta un crestin/a romin imigrant in Danemarca care sa ma ajute.Multumesc

    • daca vrei sa muncesti in Danemarca va trebui sa stii engleza…doar cu limba italiana nu ai sanse
      ca sa numai zic ca la azilele de batrani din Danemarca va trebui sa stii limba daneza
      daca te ajuta careva poate gasesti un job la o firma de curatenie

  13. Buna, ma numesc Luciana sunt in Danemarca de o luna. Caut loc de munca in curatenie, in restaurante la spalat vase chiar si ferme. Cont de Facebook (Lucii Forest). Multumesc

  14. Buna… mai esti prin danemarca??? Te rog daca poti sa imi raspunzi… am multe intrebari pt tine… ms anticipat

Lasă un răspuns

