pt. cei interesati sa munceasca in industria hoteliera   51 comments

http://www.bh-hotelservice.dk/

trebuie sa aveti neaparat acte ca sa prindeti job la agentia asta.

se pot gasi locuri de munca in hoteluri…camerista, house -keeper, etc…

nu angajeaza numai femei ci si barbati.

engleza e suficienta.

Posted Martie 4, 2011 by nemuritorul12 in Despre Danemarca

51 responses to “pt. cei interesati sa munceasca in industria hoteliera

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ce inseamna „trebuie sa aveti neaparat acte ca sa prindeti job la agentia asta.”? nu gasesc nicaieri informatii despre cum se fac actele… un nou venit din Romania nu se poate angaja la un astfel de job? Te rog rumos, spune-mi, cum se pot face aceste acte? Multumesc mult, anticipat!!!

  2. buna sunt intersanta de acest post ca hoteliera si as vrea daca se poate sa imi dati mai multe in formati despre actele care imi trebuie.locuiesc in danemarca si vorbesc engleza foarte bine

  3. Buna ziua.am acte in dk.cum as putea avea mai multe detalii despre cum as putea intra in legatura cu un job?o zi buna

  4. daca am lucrat in dk si vreau sa revin e posibil?

  5. Buna ziua si eu am acte in Danemarca,dar din pacate stau cu ele in prtofel.Is asa de trista ca am fost acolo de 2ori si nu am avut sansa sa imi gasesc un job.Copenhaga e visul meu,doresc sa muncesc acolo,dar nu cunosc pe nimeni,si nici sa gasesc o chirie nu am cum.Aam muncit in italia si in elvetia de 6 ani in domeniul hotelier si restaurant.Daca as gasi un job cu cazare in Copenhaga,visul meu ar deveni realitate(((((((

  6. sunt elena din cta am lucrat in malmo suedia ma puteti ajuta cumva? vreau sa vin acolo cu o prietena saptamana viitoare .dar sa fie seriozitate avem fam copii .va multumim

  7. pai ia legatura cu firma care are oferta de munca
    http://www.rccagrodk.com/ro/index.php?action=view_job&jobid=647

  8. aici vorbim ca sa discutam sa chiar mai exista putina solidaritate intre noi,romanii?de exemplu eu vreau neaparat sa ajung sa lucrez in Danemarca,vin imediat cu masina mea,am bani de drum si de buzunar,dar nu imi mai permit si sa platesc comisioane de mii de euro la agentii din tara…..poate multi dintre voi stiu ce zic……ma poate ajuta cineva concret? jaksson.o777@yahoo.com,asta e adresa mea,astept sa discutam.va multumesc oricum.

  9. As dori sa iau legatura cu tine daca se poate in privat… Sunt interesat sa lucrez in domeniul Hotelier in DK. Tin sa precizez ca locuiesc in Germania de 5 ani si lucrez in domeniul Hotelier ”Dolce Hotel and Resorts” am 2 anii de experienta cunosc limba engleza foarte bine si germana de asemenea. In Germania am toate actele necesare: rezidenta nr de impozit nr de pensie asigurare medicala etc….inafara de dreptul la vot. As fi interesat sa stiu cam ce sanse as avea daca sunt ptr prima data acolo. Sincer nu mi rau nici aicea am tot ce imi trebuie ap cu 2 camere de 70 mp patrati am reusit sa imi aduc si parinti aicea, dar simt nevoia unei schimbare si ma simt atras de mirajul Danemarca. Sunt Rares 24 de ani🙂.Din ce am citit pe blogul tau ar fi cam aceiasi procedura ca in Germania, aici unde sunt acuma am venit la plesneala cu 1800 euro in buzunar fara sa cunosc limba sau sa am pe cineva pe aici. Am avut o situatie mai grea in tara care ma impins sa fac acest pas. Kontakt i.imre@yahoo.com Astept raspunsul tau aici sau pe mail. Multumesc mult. PS : blog foarte reusit cu informatie foarte utile

    • in privat nu…discutam aici ca sa aiba toti acces la informatii.

    • Buna,mă adresez tuturor care citesc aceste rânduri ,sunt in Germania,am fost inselat de o firma din tara cu un contract care nu mai vine,acum asta e,merg înainte. Poate e cineva sa mă ajute cu un contact pt munca,sunt in zona Hessen,004915163965598,multumesc

      • pai da numele firmei care te-a inselat sa stie lumea sa se fereasca pe viitor de ei.

      • Firma cu multe tepe se numește „Resurse Umane”,este din Arad,au o mulțime de nr de telefon,sunt cam pe toate site-utile de profil,inseala si mint oamenii la adapostul unor contracte stufoase,dar practic nu am auzit pe nimeni sa fi plecat cu contract de la aceasta firma

  10. eu zic sa nu dai vrabia din mana pe cioara de pe gard. Mergi o saptamana ca turist in Copenhaga, vezi atmosfera, cat de urata e limba daneza si apoi mai vezi ce faci. Daca tot ti-ai adus parintii in Germania, e bine a ramai langa familie, o sa te ajute sa nu te simti singur intr-o tara straina.

  11. sanse exista. Dar odata stabilit in Germania, eu nu as mai pleca in Danemarca. Nivelul de trai e aproape la fel in plus limba germana e parfum pe langa grohaiturile danezilor.

  12. Ideea ii ca simt nevoia unei schimbarii. In plus ma simt atras de tarile nordice nu neaparat Danemarca, si as vrea in primul rand sa vad cum se traieste si pe acolo sa invat si cultura nordica. Mai mult de atat imi place sa calatoresc si sa cunosc oamenii noi.Daca poti sa ma imdrumi spre un hotel anume as fi recunoscator…..

  13. Si ptr GIGI l-as sfatuii sa mearga la Mcdonalds sa se angajeze ptr ca se cauta tot timpul oamenii si daca ai noroc sa dai peste un Manager ok o sa te ajute sa iti faci si acte.

  14. Mai spunemi te rog procedura ptr abtinerea de acte in DK

  15. pai am scris pe blog cum iti faci in Danemarca. Totul pleaca de la a avea un contract de munca cu o firma daneza.

  16. ok si dupa ce iti gasesti contractul cat dureaza pana primesti permisul de munca?

  17. circa 2 saptamani

  18. pt. Gigi
    invatatura de minte pe viitor. Nu mai dati bani la firme care va promit ca va trimit la munca afara. Doar daca, la modul concret ati vorbit cu cineva care a plecat prin acea firma. Asa da.

    • Acum asta este,sunt in Germania,am luat si teapa,trebuie sa mă descurc cumva,poate ca e cineva care mă poate ajuta,nu se moare din asta,deci cumva va fi ok,nu iese niciodată o problema fără sa aibă si soluția,totul este sa o găsim Si mai e vorba aia ,tot râul e spre bine de cele mai multe ori

  19. Cati anii ai Nemuritorule

  20. 40 ani

  21. buna , m-ar interesa sa merg sa lucru intr-un hotel in DK ,stii cumva daca se pot face contracte si prin vreo agentie din Romania?…Mentionez ca actualmente sunt in Italia.Vorbesc engleza,spaniola si italiana.Merci

    florentina panainte
  22. buna ziua! asi dori sa stiu si eu cam cat se plateste pe ora care ar fi suma minima ?

  23. Si eu sunt in danemarca, sunt aici de 5 ani, nu va grabiti sa ajungeti aici, nu este raiul, credeti-ma ce va zic, stiu daneza, emgleza si franceza, recunosc am un job doar ca accest job pe care-este obtinut prin prieteni, familie, etc.. Daca e sa veniti aici nu aveti sansa sa castigati bani, mai ales sa fii de unul singur, eu si cu familia mea platim la un apartament cu 3 camere 10000 de coroane, si suntem 3 muncitori, toti 3 cu acte. Daca esti singur sa zicem ca castigi un salar de 14-15 mii pe luna de acolo, se duc 5000 la o chirie, sa puteti trai decent, daca nu dati 3500 la un hotel cu baie, bucatarie comuna si camera sa aibe 4 pe 3 metri patrati. Nu zic sa nu veniti dar o sa va fie foarte greu.

    P.S: Imre Ioan Rares, contractul de la U.E nu ati vine in 2 saptamani, depinde de sistem cum lucreaza ei, sami schjimb permisul romanesc in danez am astept 5 luni sa-mi vina, mama a asteptat dupa contractul de munca 2 luni. Totul depinde de ei de sarbatori de cum se misca.
    Si inca un lucru DANEZII SUNT FOARTE RASISTI. TINETI MINTE ASTA.

  24. Buna! sunt ioana am 19 ani jumatate si imi caut ceva de munca orce urgent, am curs de calificare ca ospatar chelner si vanzator, momentan stau la cineva in skive dk ,vb engleza dar nu prea bn.de ceva ma puteti gasi la adresa de mail scumpikioana@yahoo.com ms

  25. buna sint viorica sotul meu ieste plecat copenhaga de 2 saptaminii are sipiarul facut dar nu gaseste de lucru poate cineva sami indrume undeva la orice munca?

  26. Am lucrat opt ani intr un beauty farm.hotel de patru stele oare as avea sanse sa gasesc in copenhaga? Ma cam gindesc des sa plec. Va multumes pentru eventuale raspunsuri.pareri

  27. Labor Market Development este o firma din brasov care am inteles ca duce oameni in strainatate la munca…. stie careva mai multe detalii?

  28. buna ziua sunt marcel si locuiesc in danemarca am cpr si as dori un loc de munca in industria hoteliera

  29. Buna ziua! M-ar interesa care este ziua de salariu in Danemarca si cand intra banii de salariu pe card. Intreb asta pt ca urmeaza sa fiu detasat saptamana ce vine la o firma din Copenhaga..si as vrea sa stiu cam cum sa mi calculez banii ce sa-i iau cu mine. Precizez ca totul (cazare,transport..) imi este deja asigurat. Multumesc mult si anticipat!

    • sunt si firme care platesc la 2 saptamani dar in general se da salariu o singura data pe luna si asta la sfarsitul lunii. Banii pe card o sa intre in ziua de salariu sau cel tarziu a 2-a zi, depinde daca firma isi tine banii la aceeasi banca care ti-a eliberat card-ul. Atentie iti trebuie cont la o banca daneza.

  30. Buna seara, ma numesc Bianca si sunt din Bacau, momentan locuiesc in Danemarca dar nu am CPR si nici un loc de munca, Am terminat liceul cu profil umanist Filologie.Bilingv Engleza, vorbesc cursiv engleza si italiana si sunt in cautarea unui loc de munca, orice momentan ce-mi poate oferi un acoperis deasupra capului…din pacate ieri am primit o veste care m-a demoralizat enorm, trebuie sa parasesc camera unde stau in maxim 3 zile. sper ca ma puteti ajuta si va multumesc

  31. recomand la multa lume care vrea un job in compania asta.sunt de 3 ani in compania asta si sunt f multumit de ea,deci daca aveti nevoie si la mine la hotel unde lucrez e f mare nevoie de personal.hotelu se numeste phoenix.

  32. Buna , am citit ce ai scris Alexandra Ardelean si sunt interesat sa iau legatura cu tine in vederea unor informatii pe care ai putea sa mi le dai daca ai binevoi. Ideea este ca doresc si eu la lucrez in domeniul hotelier(cleaning sau alt post disponibil). Sunt in Danemarca.
    Daca crezi ca poti sa ma ajuti te rog sa imi dai eMail-ul tau sau sa imi scrii la alexandru_antonov@yahoo.com sau nr de tel 71 35 57 32

  33. Buna ma numesc Mihai Ragea am acte in dk de 2 ani am permis de conducere cu toate gradele plus atestate toate sunt in limba daneza si as dori sa lucrez orice nu se pune problema as dori sa lucrez si eu in domeniu hotelier vorbesc daneza 20 % daca ma poti ajuta te rog lasami adresa ta de e-mail sau ma poti contacta la nr de telf 91725496 succes tuturor

  34. Buna,as dori sa gasesc ceva de munca in zona Vejle sau Kolding…am actele facute si vorbesc limba engleza…astept o idee ceva…multumesc

Lasă un răspuns

