permisul de rezidenta in Dk. pt. cei care lucreaza la ziare   18 comments

am fost recent la oficiul pt straini din Copenhaga…Statsforvaltning ,  cu o romanca care s-a angajat la firma la care lucrez eu (firma de distributie ziare), ca sa aplice si ea pt. permisul de rezidenta

cei de acolo i-au spus ca jobul fiind part-time nu pot sa-i acorde permis de rezidenta decat dupa 3 luni de munca si trebuie sa aduca pe langa contract, pasaport, poza….si fluturasii de salariu pe ultimele 3 luni de munca

mai demult nu erau atat de aspri …probabil s-au sesizat si ei ca foarte multi emigranti se angajeaza pt. cateva zile la firmele de ziare …atat cat sa puna mana pe un contract de munca si dupa aia sa obtina permis de rezidenta….doar la firma la care lucrez eu de un an jumate cred ca s-au perindat pe acolo vreo suta de emigranti…au muncit cateva zile …au pus mana pe contract si dupa aia nu i-am mai vazut pe acolo.

totusi Skat-ul acorda CPR-number pt. emigrantii care se prezinta la ei cu un contract de munca la ziare…sunt obligati sa iti acorde acest CPR-number ca sa poata sa ia impozit pe salariul tau

iar SKAT-ul nu pune intrebari daca chiar ai muncit vreo zi la ziare sau nu …asta e faza mishto biggrin

din punctul asta de vedere cred ca munca la ziare ramane cea mai usoara varianta sa iti faci CPR in Danemarca.

Posted Februarie 14, 2011 by nemuritorul12 in Fără categorie

18 responses to “permisul de rezidenta in Dk. pt. cei care lucreaza la ziare

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna,

    Eu si sotul meu vrem neaparat sa ne mutam in DK sa ne putem intemeia o familie. Cred ca impartitul de ziare ar fi un inceput foarte bun pentru noi. Poti sa ne pui o vorba buna? Orice s-ar intampla in 3 zile suntem in dk. Am stat o luna in Copenhaga asta toamna dar nu am gasit nimc si ne-am intors acasa cu coada intre picioare. 3-6 luni pana obtinem CPR si ne punem la punct cu daneza suntem dispusi sa lucram si ca gunoieri daca trebuie, chiar daca CV-urile noastre sunt destul de frumusele. Nu conteaza nimic, decat sa ne putem urma visul. Poti te rog sa ne ajuti?

  2. buna ziua,sotul meu e in Aarhus de cateva luni are acte in regula face scoala de daneza si cauta job in cleaning,va rog daca stiti firme care angajeaza sa lasati mesaj la aniteialina@yahoo.com..multumesc

  3. Buna seara. Multumim pentru informatiile date. Sunt foarte valoroase. Am o intrebare, daca vrei sa-mi raspunzi, am primit de la ei autorizatia de medic veterinar, iar pe aceasta este trecut un CRP xxxxxxx(numar)-Rumaniaen, este valabil?
    Multumesc.

    Camelia Cristina Bunea
    • Salut. Cum ai primit autorizatia de veterinar? Eu sunt asistent veterinar, am terminat Colegiul Veterinar in Bucuresti si doresc sa lucrez la ferme in Danemarca. M a poti ajuta cu ceva informatii?. Adrian-adi_alice

  4. Salut,scuze de deranj, numele meu este dragos si as dori sa emigrez impreuna cu sotia si copilul meu in DK.(mai intai eu si apoi sa i aduc si pe ei). ma poti ajuta cu o adresa de mail sau site unde pot sa depun CV pentru a aplica la firma de ziare sau alt job.mentionez ca, cunosc engleza bine la nivel conversational.multumesc anticipat

  5. bun site tau

  6. buna am locuit k familia in danemarca 3 ani dupa care din cauza copiilor mam intors in tara dar dupa 1 an iatama in dk k sotia crog cine stie and am plecat ma dus la comuna am predat casa si am anuntat k plec. intrebarea este eu oare mai am rezidenta in dk? va astept un raspuns

  7. salutare,
    Pe la sf lunii sept ajung in Danemarka. O sa imi caut acolo ceva de munca, cel putin asa mi-am planuit, doar ca nu prea inteleg unele chestii daca poate sa a ma ajute cineva.
    -Ce inseamna CPR si cum se obtine
    – Rezidenta in Danemarca, cum o obtin ca din cate am citit nu te angajeaza nimeni fara ea.
    – Cu ce acte sa plec din tara, sa fiu pregatit sa nu mai fiu nevoit sa mai fac cine stie ce drum inapoi

  8. Buna, as dori sa vin si eu in Dk in urmatoarele 2 luni , si sper ca imi voi gasi un loc de munca , indiferent de domeniu. Nivelul de engleza cunoscut este mediu si o experienta de 2 ani in vanzari (facultate + master terminate). Ce sanse sunt acum in Dk pentru gasirea unui loc de munca. Multumesc anticipat. Daniel

  9. o intrebare am vazut ca pentru acte ai scris ca cere pasaportul ,e indispensabil sau ajunge numai cartea de identitate?

    grama bogdan petru
  10. buna stiti cumva adresa din aalborg la firma de ziare

  11. pt cine doreste un job „la ziare” cred ca sunt cateva libere in cateva saptamani in Esbjerg, eu si inca niste amici plecam si de ce sa nu vina in locul nostru tot niste romani…sunt romani majoritatea acolo si te angajeaza foarte usor si rapid…eu am ajuns pe la 2 dupamiaza si la 2 dimineata m-am dus la munca…

Lasă un răspuns

