cum va recuperati banii de la automatele de benzina   1 comment

acum vreo luna de zile am incercat sa alimentez masina cu benzina de la o statie JET.
Dupa ce am introdus o hartie de 200 de kr. in automatul de benzina, pompa s-a blocat iar pe ecran nu imi afisa nimic…nici macar bon nu a vrut sa mai tipareasca.

noroc cu un prieten care m-a invatat sa completez o reclamatie care apoi se introduce in cutia postala a statiei.

formularul tip pentru reclamatie se gaseste tot in statie la panoul pt. KUNDSERVICE, si acolo e si cutia postala.

formularul e simplu de completat…trebuie trecut motivul pt. care nu ati primit combustibilul, datele personale si numarul contului bancar unde sa va returneze banii….si cred ca e foarte important sa retineti data, ora si numarul pompei

formularul e in daneza dar se poate comleta si in engleza….eu asa am facut

in cam 2-3 saptamani mi-au trimis cele 200 de kr. in cont

online se poate completa formularul de reclamatie si aici
http://www.jet.dk/da-DK/documents/ReclaimForm.pdf
si apoi trimis prin email

chestiunea cred ca e valabila si pentru alte statii de benzina…nu numai pt. cele JET

Posted Februarie 14, 2011 by nemuritorul12 in Fără categorie

One response to “cum va recuperati banii de la automatele de benzina

Subscribe to comments with RSS.

  1. cel mai rentabil e sa-ti faci card la OK, Uno-X, Shell, sau unde vrei tu, din punc de vedere financiar e super, pentru ca platesti la sfarsitul lunii, nu cash.

Lasă un răspuns

