cum se poate inmatricula foarte convenabil o masina in Dk.   20 comments

Salut,
romanul la care locuiesc in chirie, si-a luat de la un Autohaus din Copenhaga o masina radiata, un Volvo S40, 250.000 km. la bord, din 1998, motor 1,7…..a dat pe ea 12000 kr.

Cei de la Skat i-au zis ca inmatricularea cu numere daneze il costa 24000 kr.
Iar omul le-a zis ca nu are banii astia si i-a intrebat daca exista alta solutie. Atunci Skat-ul i-a propus sa plateasca taxa in rate…si i-au stabilit o rata de 500 kr. pe 3 luni…si un depozit platit initial de 560 kr. …practic nici nu prea simte ca da banii aceia….vine 163 kr./luna. Evident ca la final suma platita va fi mai mare decat daca ar fi dat cele 24000 kr. toate odata….practic e ca un imprumut in banca dar cu o dobanda mai mica…ca totusi Skat-ul nu e o banca ca Nordea.

Faza misto e ca facilitatea asta e facuta oarecum pt. imigranti . In caz ca omul vrea sa plece definitiv din Dk. peste 2 ani isi ia depozitul de  560 kr. inapoi si cu asta basta,cate rate ai apucat sa platesti…sunt bun platite…restul sumei numai esti obligat sa o platesti ….practic in cei 2 ani a platit lunar o taxa la Skat ca sa circule cu numere daneze…in valoare de aproximativ 163 kr./luna…..sau altfel spus inchiriezi cu 163 kr./luna niste numere daneze care ti le pui pe masina.

suma achitata in final ( platind rata lunara)….va fi cam 40000 kr. (avand in vedere dobanda) …in loc de cele 24000 kr. daca achita taxa de inmatriculare toata odata

rata pe 3 luni ….acele 500 kr….scade in timp…dar nesemnificativ…cam cu 5 kr…la fiecare 3 luni

practic Skat-ul vrea sa se asigure ca imigrantul plateste taxa sa circule cu masina cu numere daneze…in caz ca imigrantul ramane in Dk. inca 20 de ani de acum incolo…taxa va fi achitata in intregime

daca imigrantul se hotaraste sa plece la el in tara peste 8 ani (dau un exemplu)…in acei 8 ani Skat-ul a incasat la fiecare 3 luni cate 500 kr.

Asa ca aviz amatorilor care veniti in Dk. cu masini inmatriculate in Romania …si vreti sa le puneti numere daneze.

Succes.

Posted Septembrie 1, 2010 by nemuritorul12 in Despre Danemarca

20 responses to “cum se poate inmatricula foarte convenabil o masina in Dk.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salut te contactez sa te intreb mai multe lucruri😀 :
    – pot sa imi confirmi faptul ca daca ai scuter te costa inregistrarea (600dkk inregitrarea ) si vreo 700DKK asigurarea pe an
    – cam cat te platea pe la un district in timpul saptamani si unul in weekend (fiindca am obtinut un job fix la komdis in Holte )
    – tu cand ai muncit erai impozitata cu 38 % sau 8% (intreb asta findca eu sunt student full-time la o faculta daneza )
    – prietenul tau care livra ziare cu masina in Holte il chema cumva Nicolae

    Kakuja Emanuel Mihai
  2. Salut.

    Daca vin cu un golf5 din 2004…crezi ca pot proceda si eu la fel…daca da…ai idee care ar fi rata lunara?…sau cam cat as da sa o inscriu?

  3. asta e bn . dar daca intre timp eu vand masina si numai am nevoie de numere. ce fac .?platesc in continuare?

  4. auzi oare ce spui?sunt in Dk de 7 luni ,mi-am adus sotia si copilu…vreau sa imi cumpar o masina ce imi recomanzi sa iau una fara numere,am gasit un ford focus 1,6 ambiente din 2000 la 4999 da nu ma pricep oare e posibil sa platesc asa in rate,sa imi iau teapa ca poate imi stabilesc astia ca trebuie sa dau vreo 90 mii …tot asa in rate ,ca nu stiu cat am de gand sa stau …cativa ani…nu stiu acuma ,sa isi gaseasca si sotia de lucru si mai vad si asta ce ai spus tu aici e interesant!

  5. si inca ceva asigurarea auto cum se procedeaza…,am vazut ca sunt mai mult firme,si difera de la una la alta …experienta nu am nici in tara nu am masina oare imi mai trebuie ceva adeverinta ,sau pur si simplu ma ard astia la buzunar…nu ai avut masina na 5000mii in plus?astept raspuns

  6. si ce imi recomanzi sa cumpar una fara nr…sau una cu nr gata inregistrata in DK?

  7. am si eu o intrebare…..daca faci chestia asta cu masina si iei nr daneze…..ce se intampla cu masina, cu nr de romania, trebuie radiata in romania?

  8. si ai idee ce se intampla daca mai tarziu vreau sa-mi schimb masina? tre sa platesc pana la capat rata?

  9. Salut.
    Sunt din R.Moldova ma aflu in Italia si am permis de sedere italian de lunga durata as dori sa-mi dati un raspuns la o intrebare daca e posibil, pot sa vin in Danemarca cu a mea masina inmatriculata in R.Moldova si cit timp pot sa ma aflu in tara data multumesc mult

  10. Crezi ca e valabil si acuma? Am auzit ca nu mai poti platii in rate ci doar tot odata.

  11. Buna!am o masina in italia cu numere cu tot!totu la timp!as putea sa fac asa cv si eu? pentru ca as vrea sa mio aduc si dupa sa intru la ziare sau ce gasesc!multumesc anticipat

  12. Salut! Daca merg cu masina inmatriculata in romania, va trebui sa platesc pentru numere daneze tot odata sau in rate?.. Pretul pentru inmatriculare depinde de masina?

  13. salut,
    cred ca nu mai este valabila plata in rate a taxei…. tocmai ce am sunat la skat si am intrebat despre inmatricularea masinii mele (adusa din Anglia) in Danemarca.. Taxa pe care trebuie sa o plateasca oricine este de 60% din pretul mediu al masinii din saloanele auto din Dk.. si mi s-a spus ca trebuie platita toata taxa integral… fara rate… singurul discount pe care-l primesc este ca masina mea, fiind cu volan pe dreapta , voi plati „doar” 50% din pretul masinii … singura modalitate pentru a plati mai putin este sa le spuneti ca vreti sa stati in dk pentru o perioada determinata .. lucru care trebuie dovedit .. adica sa aveti contract pe perioada determinata .. gen 3-6 luni si atunci se poate plati o fractie din imensa suma.
    Ma voi interesa pe ce perioada maxima pot primi contract determinat.. dupa care voi suna iar la Skat si voi revenii cu detalii.
    Inca un lucru mi s-a mai spus.. in momentul in care vreti sa plecati din Dk… sa exportati masina adica… puteti primi inapoi o parte din taxa platita.. asta in functie de perioada stata in acest stat.

    Toate bune!
    Cosmin

    • Salut. Ai mai aflat ceva informatii? si eu sunt cu masina de Romania in Dk si tocmai ce am primit de la Skat evaluarea cu taxa integrala. Le-am trimis mail cu formularul acela plus documentele solicitate dar nu am primit nici un raspuns ci doar evaluarea totala?

  14. EU VOI VENI CU UN LOGAN,EXISTA IN SALOANELE AUTO DANEZE?

  15. la multi ani si un an nou plin de sanatate la toata lumea ,am si eu o intrebare daca nu cer mult am o masina din2004 putini km motor cam mare 2200 inmatriculat in italia sa o inmatriculez in dk cam cit mar ajunge si cum ar trebui sa procedez multumesc

  16. salut,am si eu o intrebare,vreau sa cumpar o masina de la cineva,masina adusa din danemarca,el ca si acte are doar o foaie albastra A4,teli 1 si teli 2,ceva de genu,mai trebuie si alte acte?..sau este este tot?..multumesc frumos

Lasă un răspuns

