pont util pt cei care cauta de munca in Copenhaga   72 comments

salutare tuturor

recent si-au gasit de munca in Copenhaga 2 prietene si sotzii lor
au apelat la agentia asta de vikariat

Københavns Hotel og Res. Service ApS…..pe scurt KHRS

adresa este :
Åboulevard 49
1960 Frederiksberg C.

site-ul agentiei este http://www.khrs.dk/

agentia asta se ocupa sa plaseze oameni pe la hoteluri, resturante….pt. joburi de genul ….cameriste, personal la bucatarie, etc,

stiu ca pe una dintre prietene au plasat-o la hotel Mariott

insa toti 4 aveau Cpr, dar nu stiu daneza nici unul, engleza a fost suficienta…ba mai mult, nici unul nu avea experienta in hoteluri si restaurante

asta e conditia la angajare …sa ai Cpr

am aflat de pont si am zis sa il impart cu voi…
in special studentii cred ca ar putea gasi prin agentia asta un job care sa le ofere si timpul necesar facultatii

succes

Posted August 26, 2010 by nemuritorul12 in Fără categorie

72 responses to “pont util pt cei care cauta de munca in Copenhaga

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna, te rog, poti sa-mi spui ce inseamna Cpr? Multumesc

  2. putem vorbi pe mail? te rog. e urgent

  3. cautam loc de muca in domeniu tursmului 2 familii

  4. cautam loc de mumca in domeniu turismului 2 familii

  5. salut neumele meu este lucian am 22 sunt din rom am venit in copengaha sa lucrez sunt un om serios bun simt amabil respectos .va multumesc ma puteti conecta la nr de tel 71843154

  6. VREAU SI EU SA LUCREZ POSTAS CA TINE,CREZI CA POT?
    MOMENTAN ASTEPT INTERVIUL CU ANGAJATORUL DANEZ IN ROMANIA PENTRU AGRICULTURA (CAPSUNI,MAZARE,ETC).
    STIU ENGLEZA NIVEL MEDIU INTELES,VORBIT,SCRIS.
    CRED CA AI MULTE PROPUNERI CA A MEA.
    ITI DORESC UN VIITOR FRUMOS.MULTUMESC.

  7. buna suntem un cuplu din romania, am mai vb pe blog, momentan suntem in copenhaga si avem ceva nelamuriri daca poti si ai timp asta e nr nostru +4571487690 da-ne un beep si te sunam noi. ms mult

  8. vreau si eu sa lucrez undeva in danemarca ..in orice domeniu..am carnet .b stiu engleza germana nivel mediu..daca ma poti ajuca cumva asta e adresa mea de mail ionutzzjohann@yahoo.com

    roman gabriel ionut
  9. Am 32 ani, sunt casatorita,2 copii si as vrea sa ma stabilesc in Danemarca. Exista programe sociale de genul asta pt familii cu copii? Sunt profesor, absolventa a facultatii de litere. Universitatea Babes- Bolyai , Cluj- Napoca.

  10. Buna ziua,ma numesc CRISTINA RUSU am 27 de ani si sunt in COPENHAGA ,caut servici urgent da nu gasesc.Am lucrat in domeniul hotelier si restaurante,timp de 5ani in Italia si Elvetia,am cpr dar nu vorbesc daneza doar,romana mghiara italiana engleza.Va rog din tot sufletul daca stiti ceva oferte sau ponturi ajutatima si pe mine.Va multumesc anticipat.

  11. pls

  12. salut.
    felicitari pt acest blog!si pentru increderea in tine!
    sotul meu este in dk,de 2 luni,la o ferma de porci,langa localitatea Viborg!ce sa zic,e destul de greu!eu sunt inca in RO,deoarece nu mi-am gasit nici un loc de munca!daca mi-ai putea da niste informatii pt un loc de munca la vreun hotel,sau sere…….si pt cupluri,ti-as fi ffff recunoscatoare!
    iti multumesc!
    imi poti scrie si pe adresa lore_ghirean@yahoo.com
    mersi
    si astept cat de repede un raspuns!
    mult succes in continuare!

  13. salut,lucrez in Danemarca aprox 6 luni,si am nevioe de o chirie in zona Kolding-6000,daca are cineva info astept pe mail nandorvarga83@yahoo.com
    MULTUMESC

  14. Hello, I am from Spain,my name is Salvador, and I am looking for a work like a carpenter.I am 54 years old. Please, can you help me? I need a job.Thank you very much.

  15. Buna seara.As fi foarte fericita daca ar putea cineva sa imi spuna unde gasesc biserica sau adunarii cu fratii penticostali.Domnul sa va binecuvinteze.

  16. Multumim pt info!

  17. buna ziua, as dori sa vin sa lucrez in danemarca, daca poate cineva sa imi dea mai multe informati de unde se incepe, ma refer in principal la acte, cazare etc loc de munca sunt specializat in gipscarton si tamplarie, am carnet de marinar, curs de barman ospatar si am lucrat 15 ani la amenajari interioare multumesc george telefon 0039 3288511670 mail mutilica.family@yahoo.it

    • Buna, ma bucur ca am dat de acest blog, sunt curioasa de costul actelor si o chirie in Copenhaga deoarece, eu si o prietena de a mea planuim sa ne mutam, insa nu gasesc foarte multe detalii, iar prin agentie nu am incredere, totusi am inteles ca daca nu ai job nu iti poti lua chirie si invers, multumesc frumos:)

  18. Salut

    As dori sa emigrez in Dk. Momentan sunt prof de engleza la un liceu din Ro (am deful in invatatmant si sunt titular pe post), si chiar as fi interesat de un loc de munca acolo. Stiu ca trebe sa incep de jos, insa sunt decis sa accept muncile de jos. Engleza stiu la nivel avansat. Astept ceva detalii pe adresa: alexgheonea@ymail.com

  19. Buna
    sotul meu este mecanic locomotiva si ar dori sa lucreze pe acelasi post in Dk. daca stie cineva vreun pont, momentan lucreaza in Ro

    • Ca si imigrant, doar cu engleza si aia destul de „subtire” nu gasesti de munca decat la ziare, ferme, fabrici de prelucrare a pestelui si cu sansa, in curatenie.

  20. salut sunt un rom care luc in dk la o ferma de porci si e foarte naspa ca e forte multa bataie de joc din partea colegiilor adica foarte multa sclavie si vorbe urate si jigniri as vrea sa schimb job pe orice alceva pe lumea asta …in kopenhaga as vrea ca sunt satul sa fiu pustnic…daca poate cineva sa ma ajute ,indiferent dar as vrea la oras si nu la sat adica printre oamenii…am si cpr de 2 luni stiu si engleza sa vb ….geo_blu@yahoo.com va rog mult sunt disperat am acasa o sotie si un copil …..va multumesc

  21. Buna ziua,
    Am 42 de ani sunt bugetara si a-si dori sa emigrez in Danemarca efectiv m-am saturat de tara asta am momentan lucrez ca secretara nu stiu cine ma poate ajuta ca sa imi pot salva familia si unde a-si putea aplica la un job va multumesc adresa mea
    de e-mail este carmenu70@yahoo.com

  22. ajung si eu ca student pentru un semestru in danemarca in copenhaga. Am vreo sansa sa gasesc o slujba part time din februarie pana in iunie ?

  23. caut neaparat ceva de munca am fost la KHRS tot ce mi-au spus e ca ma vor suna ei..sincer m-am cam saturat de acelasi raspuns ..am momentan si o problema de sanatate si s-ar putea sa fiu operat la un genunchi..(as putea dupa trei luni sa iau ajutor ceva?) daca stiiti vre un post la negru sau chiar si contract va rog mult un raspuns ceva! multumesc!

  24. Multumim de informatie, suna promitator !
    Am o intrebare totusi….nu am mai facut niciodata sa ceva si am mers pe link-ul de mai sus,am mers la pagina in care poti downloada cererea si mai departe nu stiu ce sa fac cu ea..sau cum sa o completez,,,,Multzam anticipat !

  25. pai traduci cuvintele cu http://www.translate.google.com in engleza, completezi aplicatia de job si o trimiti ca attachment la un email pe adresa agentiei. E clar acum ?

  26. poate cineva sa ma ajute si pe mine sa imi gasesc ceva se lucru in kopenhaga?

  27. Buna.sunt o fata de 33 de ani,momentan sunt in italia si as vrea tare mult sa vin sa muncesc in Danemarca.Poate sa-mi zica cineva cum trebuie sa fac,cui sa ma adresez…etc .Stiu engleza nivel mediu,scris si vorbit ,am lucrat in Romania inca de la 17 ani,in diverse locuri .Va rog mult daca puteti sa ma ajutati cu o informatie,lasati-mi un mesaj aici florentina14panainte@gmail.com

    florentina panainte
  28. buna,sunt ROMEO si m-ar interesa un loc de munca in DANEMARCA in turism sau in domeniul serviciilor,(instalatii apa,gaz sau ca si lacatus mecanic sau in transporturi,detin toate categoriile si atestate de transportmarfa si persoane,in transport public sau corespondenta

  29. buna sint viorica si va spun sotul este plecat in copenhaga de 1 luna si inca nu sia gasit de munca are35 ani an tara avem 5 copii are si cprul o mai lucrat acu 2 ani dar acum nu mai poate sa gaseasca de lucru orice da aveti vreo opini va rog sami scrieti pe mustaibi@yahoo.com

  30. vreau si eu sa vin in danemarca .sa lucrez la ziare , adresa mea de mail mihaitaaurelD@yahoo.com multumesc

  31. salut, am lucrat acum cateva luni in DK dar am fost nevoit sa revin in tara, CPR-ul il am, e posibil sa mai fie valabil in caz ca vreau sa aplic pentru un job la acest hotel?

  32. salut toata lumea de pe forum faceti o treaba minunata ajutati oameni fara de care ar putea sa nu va intereseza o intrebare am si eu…ca pizzer ,ca barista se gaseste de munca

  33. vreau sa plec in dk ca m-am saturat sa imi plang de mila si sa vad cum in fiecare zi cineva vrea sa profite din plin de tine nu avem nici un viitor daca nu facem noi ceva pt noi ni se spune mereu an tara …dar ce sa faci unde sa bati daca peste tot unde mergi pt un job esti ca un obiect si nu contezi delocindiferene de calificare voi pleca orice ar

  34. salut sant din buc. am varsta de47 de ani lucrez de 28 de ani in tipografia POSTA ROMANA .Salariu ff mic sunt iteresat sa lucrez tot an acelasi domeniu in strainatate .De mentionat ca sunt tiparitor offset. SORIN TEL.0727078832

  35. Buna sunt Mircea eu sunt in copenhagen am lucrat in restaurant 2ani in Naestved lins restaurant va rog sa ma ajutati cu un loc de munca am 22 ani si sunt o pers serioasa.

  36. Stie cineva unde e CHRS?///

  37. salum sunt george si am 23 de ani si caut ceva de munca in københavn.si am mai lucrat in dk si am cpr.si locuiesc in glostrup daca aveti ceva puteti sa ma conectati la adresa de email george_gldin21@yahoo.com sau nr.de tel 71351336.va multumim anticipat

  38. Buna ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste informatii, ma numesc Alex am 27 de ani, sunt din Timisoara si as dori sa gasesc un loc de munca in Copenhaga, sunt absolvent a unui master ,in Timisoara lucrez ca instructor fitness, sunt serios , cu limba engleza ma descurc ,spaniola la nivel incepator si mi-as dori enorm sa gasesc un job in Copenhaga, daca ma poate ajuta cineva cu ceva informatii ma gaseste la acest mail alex_morja@yahoo.com , i-as fi recunoscator multumesc.

  39. buna ziua tuturor am nevoie de a ma anregistra pe adresa an danemarca pt a obtine deschiderea unui cont an banca platesc 500 koroane lunar persoanei care ma poate ajuta .multumesc kardynalu@yahoo.com sau 0046735281742

  40. Buna ziua, eu si sotia mea dorim sa lucram in Danemarca, nu conteaza domeniul suntem dispusi sa platim daca ne puteti ajuta. ioanoctavian1@gmail.com

  41. buna tuturor, vreau sa vin in DK, am ceva bani, am si o oferta de munca dar nu am unde sa stau, poate ma ajutati sa-mi gasesc o camera de inchiriat, binenteles sa-mi pot face adresa, pot plati cam 2700 Dkr lunar dar nu pot plati depozit prea mare.multumesc mult

  42. Buna sunt baiat am 26 ani si as vrea sa lucrez in dk sunt din romania am dubla cetățenie roman .maghiar am permis cat b .ce ar trebuii sa fac ca sa ajung acolo dar sa si gsesc cv de lucru,stiu limba engleză,română,Maghiară.multumesc!
    !!

  43. salut caut adresa acesta este nr meu 52696343 multumesc

    • pai ca sa ai mai multe sanse ar fi bine sa spui si cati bani oferi pentru a obtine acea adresa
      nu e cazul meu ….eu sunt in Romania acum…dar stiu ca mai exista romani care contra o suma de bani lunara ofera adresa

  44. Buna, apreciez pe toti cei care ofera informatii pretioase pentru cei care au nevoie de ele, o treba excelenta acest forum. Am 26 de ani si vreau sa imi gasesc urgent un job in Danemarca, de preferat in Copenhaga, sunt profesor de educatie fizica si instructor de tenis de camp, engleza nivel mediu. As vrea sa stiu unde sa caut, de ce acte am nevoie si ce job as putea obtine pentru inceput? La ce se refera acea adresa din conversatia de mai sus si cum se obtine un cpr? Multumesc pentru viitoarele raspunsuri, mail: latu_ioana2000@yahoo.com .

  45. Louis

  46. Buna ziua,sunt interesat de un job in DANEMARCA, de preferat zona COPENHAGA sunt sofer profesionist B,C,D,E momentan locuiesc in Spania,Valencia
    daca cineva ma poate ajuta sa gasesc un job as fi tare recunoscator,sunt seros,muncitor si m-as duce si in alte domenii.
    Multumesc, si astept raspunsul vostru.

  47. Buna eu am lucrat la o firma de curatenie in Copenhaga dar am plecat in Romania din cauza unor probleme. Acolo puteti sa mergeti sa va angajati fara probleme chear daca nu ai cpr. Il faci apoi pe baza contractului de munca eu nu ma mai pot intoarce inapoi la acea firma pentru ca nu am respectat contractul adica am plecat neanuntand deoarece biroul era in concediu. adresa este ”Peter fabers gade 1. 2100”. acum am si eu o intrebare vreau sa ma intorc inapoi dar as dorii sa lucrez la un hotel am permis de munca, am cpr. Imi puteti spune si mie va rog daca stiti un hotel care angajeaza ? o zi buna

    • multumim de informatie. CPR-ul iti ramane pe viata dar permisul de munca probabil numai e valabil daca ai stat mult in Romania. Permisul de munca are o durata limitata. Va trebui sa faci altul si un alt yellow card.

      • nu, am doar o luna de cand am plecat din Dk. Si as dori la un hotel …. daca stiti ceva in legatura cu un loc de munca la un hotel (camerista) as fi recunoscatoare. O zi buna!

      • Dar aceia care ai fost se cheamă ” A+ Perfektservice ” ? mâine o sa merg sa vb cu ei ..angajează sigur tre sa mă prezint cu un CV ceva? Mersi

      • ok ms
        da e A+Perfekt Service da poti sa mergi cu cv-ul , . Ms pt imformatie:)

    • Poți încerca la Hilton acolo știam ca au mai mereu de munca! Dacă aud altceva am sa revin cu o postare 🙂

  48. Sunt mecanic locomotiva cu experienta si doresc daca in Danemarca pot gasi munca conform pregatirii si calificarii mele, ma lucrat si in reparatii locomotive.

    Marinca Antonio Eduard
  49. Buna ziua! Suntem un cuplu din Romania si ne pregatim sa emigram in Danemarca, respectiv in Copenhaga. Eu am terminat Facultatea de Nutritie si Dietetica, lucrez de 6 ani ca si Bucatar. Prietenul meu lucreaza in domeniul IT. Oare ne poate ajuta cineva cu nistre informatii utile? Multumim frumos 🙂 Bea si Dan.

  50. Buna ziua , am 40 de ani si muncesc in It de16 ani , in ultimmi ani s-au stricat foarte multe aici in privinta mucii .Am studii de electrician si lucrez ca electrician la o firma din Torino .As dori sa ma transfer in DK respectiv in Copenhaga si sa lucrez in domeniu.Ma poate ajuta cineva cu cateva informatii utile ?Alexandru

  51. Buna ziua , am 40 de ani si muncesc in It de16 ani , in ultimmi ani s-au stricat foarte multe aici in privinta mucii .Am studii de electrician si lucrez ca electrician la o firma din Torino .As dori sa ma transfer in DK respectiv in Copenhaga si sa lucrez in domeniu.Ma poate ajuta cineva cu cateva informatii utile ?Alexandru mail :alessy07@libero.it

Lasă un răspuns

