informatii utile pt. studentii romani care vor sa studieze in Dk.   7 comments

am sa dau aici link-ul unui blog facut de un student roman in Aarhus.

http://themunteanu.wordpress.com/2010/07/12/informatii-despre-danemarca-pentru-studentii-romani/

gasiti pe blog-ul lui cam tot ca va este necesar in viata de student…chirie, job, etc…

Posted August 6, 2010 by nemuritorul12 in Fără categorie

7 responses to “informatii utile pt. studentii romani care vor sa studieze in Dk.

Subscribe to comments with RSS.

  1. buna!
    din nou eu…am o intrebare la care sper ca imi poti da un raspuns…
    am auzit ca ar trebui sa am pasaport cand ajung acolo…mie cei de la universitate nu mi-au spus nimic,dar sunt unii care sustin ca in ciuda faptului ca suntem in UE ar fi nevoie de pasaport atunci cand aplici pentru rezidenta.Daca sti ceva despre asta te rog sa imi spui.
    iti multumesc!

  2. e suficienta cartea de identitate

  3. cu riscul de a deveni pisaloaga mai am o singura intrebare(promit) cum e acolo cu internetul?ma intereseaza atat cel pentru telefon cat si cel prin modem…cam cat de scumpa e o cartela pentru mobil care include internetul?
    Iti multumesc!
    ps.poti raspunde cand ai timp…stiu ca multa lume te intreaba mereu aceleasi lucruri poate,si cu timpul poate deveni enervant.

  4. o conexiune buna la net, mobila ….adica pe stick …face cam 350 kr. …adica vreo 50 euro pe luna
    cu cartele de telefon habar nu am caa nu am folosit net de pe telefon

  5. Salut!
    Imi poti spune te rog cam cat costa un abonamet la tren din copenhaga in roskilde(vreo 35km)?Si este adevarat ca studentii primesc o reducere de 50%la transportul in comun?
    Iti multumesc!

  6. Numele meu este Cristina, am intrat la facultate in Koge (Danemarca). Incep pe 3 septembrie si inca nu mi-am gasit cazare.
    Ma intereseaza sa stiu daca cunostoasteti pe cineva care sa aibe nevoie de o colega de camera (nefumatoare) sau pe cineva care sa inchirieze o camera la un pret rezonabil in Koge, Copenhaga sau un oras apropriat de Koge la 1 septembrie. Nu conteaza daca apartamentul este mobilat sau nemobilat.
    Ce modalitati sunt in a cauta o garsoniera de la distant: forumuri, ziare, agentii imobiliare, asociatii de student.
    Va rog sa ma contactati cat mai curand. Email-ul meu este: buggy_bug39@yahoo.com iar facebook-ul meu este http://www.facebook.com/cristina.niculae.12
    Va multumesc anticipat.

Lasă un răspuns

