poporul roman   6 comments

Mie personal nu imi e rusine ca sunt roman. Ba chiar sunt mandru ca sunt roman. Nu intamplator ne nastem intr-o anumita tara, si nu in alta. Pana la moarte vom pastra amprenta spatiului unde ne-am nascut.
Eu identific POPORUL ROMAN cu TARANUL simplu si muncitor de la tara, care daca ii ceri o cana de apa te invita in casa si iti pune pe masa ce are mai bun de mancare, cu genii ca CONSTANTIN BRANCUSI, AUREL VLAICU, TRAIAN VUIA, MIHAI EMINESCU, MIRCEA ELIADE etc., cu domnitorii curajosi ca STEFAN CEL MARE, MIHAI VITEAZUL, etc.

Poporul roman nu e ‘tagma jefuitorilor’, cum bine spunea cineva. Iar clasa politica actuala se incadreaza la categoria de mai sus.
Si mie imi e rusine de situatia in care a ajuns acum Romania,  dar niciodata nu o sa imi fie rusine ca sunt ROMAN.

Repet aceasta e parerea mea personala, si respect si parerile celorlalti, asa ca va invit sa da-ti reply.

Posted Ianuarie 29, 2010 by nemuritorul12 in Despre Danemarca

6 responses to “poporul roman

Subscribe to comments with RSS.

  1. nici mie nu mia fost rusine pana ceva timp in urma sa spun ca sunt roman….acum ma gandesc de doua ori inainte sa o fac

  2. ar trebui sa gandim si sa simtim numai ganduri bune
    suntem oameni,aveti speranta

  3. Daca o anume nationalitate nu ne accepta pentru simplu fapt ca suntem romani,atunci inseamna ca respectivii,spre exemplu,italieni nu sunt prea evoluati ca natiune deci,nu vad ce am cauta noi intr-o lume a rasismului.O societate evoluata nu poate fi nicidecum rasista!

  4. Ma numesc elena ,nici mie nu imi este rusine ca sant romanca ,desi ,actuamente locuiesc cu familia in italia de 10 ani .Desi din 2008 avem toti cetatenia italiana in acte de multe ori santem tot romani .Cunosc aici in italia ffff multi romani sant rasisti intre ei , de multe ori si invidia e foarte mare ca sa nu mai zic laudele .PE mine sincer nu ma incazit cu nimic si nici nu m-au racit .In Romania e aproape la fel mai ales cand se duc in luna lui august acasa laude si aere de „BARONI ” .AICI IN ITALIA DOAR LOCURI DE MUNCA PT INGRIJIT BATRINI SE MAI GASESC DAR DACA NU ESTI TARE DE CARACTER TE DUCI DE CAP.IN URMATOARELE ZILE PLEC IN DANEMARCA O ALTA TARA O ALTA EXPERIENTA …MULTUMESC DIN SUFLET PT.INFORMATIILE DE PE BLOG SI SCUZATI-MI GRESELILE DE GRAMATICA SI DUMNEZEU SA AIBA GRIJA DE NOI ORIUNDE AM FI ….

  5. salut tuturor celor de aici din dk.,parerea mea este ca nu trebuie sa ne fie rusine de faptul ca suntem romani,suntem un popor de oameni gospodari destul de culti si muncitori,nu suntem noi de vina de situatia din Romania ca a decazut asa. Ar fi multe de scris dar si noi romanii suntem de multe feluri….multa bafta la toata lumea .

Lasă un răspuns

