jobcenter   19 comments

aici gasiti lista cu jobcenter, pt. toata Danemarca.

http://www.jobnet.dk/Dit+lokale+jobcenter

Ce e interesant si am aflat si eu azi, e ca la orice jobcenter ti se pune la dispozitie telefon, internet , imprimanta….totul gratis. Poti sa telefonezi la cate firme vrei tu, poti sa iti scoti la imprimanta cate pagini vrei, etc….

am fost azi la jobcenter-ul de langa statia de tren Norrebro, pt. prima data.   sa vad si eu cum e.
daca vrei sa stai de vorba cu un consilier, trebuie sa-ti iei bon de ordine.    mai erau vreo 4-5 persoane inaintea mea, si cum eram grabit am renuntat la consilier.   m-am dus la telefonul fix si am dat un telefon la o firma.    (trebuie pusa cifra zero inainte de numarul de telefon al firmei unde vrei sa suni).    la firma la care am sunat m-au respins tot pe motiv ca nu stiu daneza.
dupa aceea m-am dus la un computer, am intrat un pic pe net, dupa care a urmat partea cea dulce. biggrin au un automat de cafea sau ciocolata calda, ce vrei tu sa bei.   si mai multe tipuri de cafea, espresso, cu lapte, cu zahar……am baut vreo 3 pahare de ciocolata calda, si apoi am plecat ca eram grabit.  (desi, fie vorba intre noi, nu m-as mai fi desprins de automatul de ciocolata calda)biggrinbiggrin.

Repet, totul este gratis in jobcenter, telefonul, internetul, imprimanta, automatul de cafea-ciocolata, consilierea.

Pe afisier aveau niste liste cu joburi, dar am impresia ca erau luate de pe http://www.jobnet.dk
Poate mai aveau si anunturi de joburi care nu se gaseau pe net.  nu sunt sigur, oricum nu am stat sa vad daca baza lor de date despre joburi era identica cu ce e pe net.

Iar consilerul am auzit ca te ajuta sa-ti faci un C.V. bun. Eventual in limba daneza.

Prea mare diferenta intre un danez de-al lor si un imigrant nu au cum sa faca, pt. ca oferta de joburi e aceasi si e la dispozitia tuturor pe net.
Toate joburile de pe afiser erau in limba daneza, ca si pe net. Macar pe net poti sa le traduci cu http://www.translate.google.com

O sa mai  merg si luni inca o data sa vorbesc cu un consilier sa vad cat de mult te ajuta.
Am fost rugat sa duc personal oameni la firma de ziare unde lucrez. Nu ajuta cu nimic, pt. ca daca au nevoie de oameni va angajeaza si fara prezenta mea, iar daca nu au nevoie, pot eu sa va dau cea mai buna recomandare, tot degeaba. O sa va spuna ca in prezent nu au nevoie de oameni noi, si sa mai reveniti peste 2-3 saptamani.
In posturile anterioare care le-am facut pe forum am dat adresa exacta a firmei, site-ul lor de pe net, ora la care ii gasiti pe patroni la oficiu, etc….. mai mult de atat nu am cum sa va ajut.
Eu incerc sa ajut cu toate aceste informatii, dar intr-adevar, cum s-a mai spus pe forum nu sunt suficiente ca sa luati o hotarare sigura.
Ca sa luati o hotarare sigura, ar trebui sa prinde-ti un contract de munca inca din Romania, eventual in agricultura.
Sau sa fie pe net un anunt de genul, CUTARE FIRMA DANEZA, ANGAJEAZA DOAR ROMANI SI OFERA SI CAZARE.  Dar un astfel de anunt nu prea cred sa apara.

Posted Ianuarie 29, 2010 by nemuritorul12 in Despre Danemarca

19 responses to “jobcenter

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salut , numele meu este Cristian si vreau sa fac si eu un anunt important pentru toti romanii daca nu deranjez pe nimeni si sper sa nu il luati in nume de rau . Cei care vor sa trimita colete din danemarca in romania puteti accesa site-ul : http://www.transport-colete-danemarca.es.tl/ de asemenea pentru mai multe informatii avem la dispozitia dumneavoastra id de msn : transport_colete e-mail : transport_colete@yahoo.com

  2. Salut am citit postarea ta si sunt interesat sa gasesc un loc de munca in Danemcarca.Ma poti ajuta si pe mine cu cateva informatii? ex: cati bani imi trebuie la mine pentru o luna de zile in care sa stau si sa caut job’uri.Stiu limba engleza Am 20 de ani si nu ma feresc de munca.Am o matuse in danemarca dar sta in frederiksværk.As putea sa stau o perioada si la ea.
    Astept un raspuns de la tine.
    Poate vorbim si pe messenger….id meu mita_mitzu@yahoo.com
    MERCI!!!

    • pai daca ai deja pe cineva in Dk. asta e aur curat.
      mergi la matusa stai o perioada …vezi care e treaba in Dk….la fata locului e altceva.
      informatii am dat o gramada pe blog, inclusiv despre cum gasesti de munca. rasfoieste blog-ul cap-coada

  3. salut..am citit blogul tau foarte folositor….eu si prietena mea stam de 2 luni aici…avem chirie….acum ne mai lipseste locul de munca…daca ne-ai putea ajuta cu niste sfaturi..eu stau in zona kolding…u ce spui?…ar fi de folos sa mergem la un jobcenter sau cum?….inca nu avem yelow card…avem doar masina si chirie si ne-ar fi usor sa ne deplasam……ne place munca dar inca nu gasim……imi poti da niste sfaturi te rog??…aici sau pe mess..id meu adi_asasin

  4. salut,sunt ionel,stau in tilst langa arhus,am nevoie neaparat de un job,indiferent ce,daca stie cineva ceva imi poate scrie pe grup98@yahoo.com

  5. Salut ! Am citit multe lucruri interesante postate de tine,esti de un real ajutor pentru toti cei care au nevoie de informatii pentru gasirea unui job in Danemarca,si as avea si eu o intrebare si sper sa ma poti ajuta : care sunt sansele ca cineva sa-si gaseasca un job ca inginer si nu numai…,in industria alimentara,in cazul meu…? sunt firme,site-uri de recrutare in domeniul acesta..? ai cunostinte despre asa ceva..?
    Momentan lucrez la o ferma,deci sunt oarecum in sistem,adica am CPR,yellow card,dar ma intereseaza cele de mai sus,pentru atunci cand voi termina contractul,daca e vreo sansa…. Multumesc!

  6. Sunt in AAlborg si doresc sa gasesc ceva de lucru.Poate ma ajuta cineva.ms

  7. salut daca as pleca acum din tarain cat timp as gasi ceva de munca orice pentru inceput /?????

  8. cine ma poate ajuta cu un job am 2 copii acasa si nu mmai am de munca in oras la mine (sunt din iasi…..

  9. Sunt foarte bune aceste imformatii bravo !!!!!

  10. Prietenul meu e student in Odense Danemarca, in 2 luni plec pentru a-mi gasi de munca. Crezi ca ma poti ajuta cu un sfat? Multumesc frumos

    pricop elena alexandra
  11. Stii ceva de firma Agro jobs danemark? E serioasa?

  12. As dori si eu un job in Danemarca ca si femeie de servici la scoli,gradinite s-au ingrijire de batrani,batrane la domiciliu ,rog seriozitate ,va multumesc!

Lasă un răspuns

