informatii utile pt. cei care cauta de lucru ca postasi   10 comments

sfatul meu pt. cei care doresc sa se angajeze la firme de distributie ziare…sa telefoneze intai la toate firmele de distributie ziare din zona…si daca nu va cheama nimeni la interviu….mergeti personal sa vorbiti cu patronul ….si chiar daca va amana prima oara si va da un raspuns de genul….**chiar acum nu avem nevoie dar revino peste 2-3 saptamani**….nu renuntati….reveniti la aceeasi firma de 3-4 ori…si intrebati de munca….. ca daca vede ca insistati …pana la urma va angajeaza….cunosc multi romani care au procedat asa…si pana la urma le-a facut contract

si mai ales acum in decembrie au nevoie de oameni…ca multi postasi polonezi pleaca in concediu de sarbatori si nu are cine sa acopere districtele

chiar in dimineata asta m-a intrebat patroana ….danezoaica….daca nu vreau sa iau mai multe districte in decembrie

ca sa intelegeti programul de lucru al unui postas in Dk……inclusiv in noaptea de revelion sunt de distribuit ziare iar de Craciun am avut o noapte libera.

la site-ul asta http://www.daoas.dk/Welcome-8358.htm

vedeti cam cu ”cu ce se mananca meseria asta” …

am gasit si o pagina unde aveti firmele de distributie ziare din Copenhaga si insula Sjælland cu adrese si zonele unde distribuie ziare

http://www.omdeler.dk/da_kontakt.html#cph

ca sa vedeti pe unde e o strada …folositi site-ul

http://www.rejseplanen.dk/

sau

http://map.krak.dk/

Posted Ianuarie 29, 2010 by nemuritorul12 in Despre Danemarca

10 responses to “informatii utile pt. cei care cauta de lucru ca postasi

Subscribe to comments with RSS.

  1. Meriti toate felicitarile pt. informatiile postate pe blogul tau.Pacat ca cele mai multe informatii pot fi folosite de cei care sunt in Copenhaga, eu sunt in Odense si pur si simplu nu reusesc sa gasesc nici un roman care locuieste aici.Intrebarea mea oare nu exista un „nemuritor” care lucreaza in Odense ???. Am gasit un blog pt cei din Århus, in CPH esti tu, dar despre Odense nimic parca nu e in DK!

    • sunt mai multi studenti romani in Odense.
      romanii din Dk. au un grup pe facebook…se cheama ”DANEMARCA ROMANILOR”
      daca te inscrii in acel grup o sa vezi care locuiesc in Odense…am vazut ca sunt cativa care au trecut orasul de resedinta ….Odense

      • multumesc pt raspuns, am auzit de grupul de studenti, dar din pacate am depasit cam de multisor , varsta lor.De fapt ma interesa in mod special cineva care lucreaza la distributie de ziare in odense. Am aplicat in dec 2010 la o astfel de firma si nu am reusit nimic. Ma interesau alte adrese si firme similare in Odense….. de aceea imi exprimam regretul ca nu exista si in Odense un…….. „nemuritor”

      • cauta pe blog-ul meu ca am scris cum gasesti orice firma din Dk. folosind paginile aurii daneze online.

  2. Ma numesc Amalia si locuiesc in bucuresti si as dori si eu va rog o munca la ziare sau la curatenie si o camera unde sa locuiesc in copenhaga ms mult

  3. salut ma numesc florin,si iti multumesc din suflet pt aceasta pagina,imi doresc sa vin sa lucrez aici am permis de conducere ,,b,,si sunt tehnician mecanic,si mam gandit la danemarca,si u miai fost de mare ajutor,daca ai putea sa imi gasesti un loc de munca ar fii perfect la ziare,ma descurc binisor cu engleza,.

  4. Buna! Te superi daca te intreb ce anume te-a determinat sa pleci din Danemarca?! 🙂

    • am inceput sa lucrez la o firma romaneasca ca sofe rde Tir pe comunitate…si castig la fel de bine ca in Danemarca. Nu mai e nevoie sa plec in alta tara ca sa castig suficient de bine cat castigam afara.

  5. buna caut si eu un loc de munca danemarca cu prietena mea

Lasă un răspuns

