ghid de integrare pt. cei sositi in Dk.–al 4-lea pas   3 comments

dupa ce ati primit plicul cu permisul de rezidenta…trimis de cei de la Statsforvaltningen,

mergeti cu acea hartie, contractul de inchiriere si pasaportul…la kommune..mai precis la oficiul Borgerservice…si acolo aplicati pt. yellow card (cardul de asigurare de sanatate).

o sa va puna sa alegeti dintr-o lista un medic …care va fi medicul personal.

si va mai intreaba daca sunteti de acord sa platiti un mic procent…0.88% din venitul lunar…pt. fondurile bisericii daneze

yellow card-ul e un card galben, seamana cu un card bancar, pe care e trecut cpr-ul vostru personal, adresa si medicul personal pe care o sa il alegeti….practic cu acest yellow card o sa va legitimati peste tot…si de el va intreaba pe la toate oficiile unde o sa mergeti…tzine loc de buletin de identitate.

cam in 2 saptamani o sa va vina acasa yellow card-ul.

cam astea sunt toate actele care le-am primit eu in 10 luni de cand sunt in Dk.

Posted Ianuarie 29, 2010 by nemuritorul12 in Despre Danemarca

3 responses to “ghid de integrare pt. cei sositi in Dk.–al 4-lea pas

Subscribe to comments with RSS.

  1. salut. de curand am fost in danemarca la un prieten care lucreaza de catva timp acolo. mi-a fasit de munca insa angajatorul mi-a cerut cpa-ul . prietenul meu nu stie cum il pot obtine pt ca in cazul lui nu a fost nevoie ca el sa umble pentru al obtine. a facuto angajatorul lui. sincer nu stiu ce este un cpa si nici cum il pot obtine . daca aveti informati va rog contactatima pe mes la adresa : ionita_daniel41@yahoo.com

  2. Prin ce curier livrează acest yellow card?
    Eu am primit doar cardul de sănătate cel albastru și am 7 luni în danemarca

Lasă un răspuns

