ghid de integrare pt. cei sositi in Dk.–al 3-lea pas   4 comments

Odata ce v-a sosit de la Skat, hartia pe care scrie Forskudsopgorelse, si care contine si Cpr-ul personal, puteti merge la oficiul lor pt. cetateni, si care se cheama

puteti gasi aici http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=5466
adresele oficiilor in Dk.

adresa pt. Copenhaga este Borups Allé 177, 2400 København NV….puteti merge cu trenul, si va dati jos la statia Fuglebakken. E chiar langa statia de tren. E o cladire inalta ministeriala, cu 4 etaje. Pt. straini , intrati pe la intrarea unde scrie block d-e, imediat cum intrati in dreapta. O sa vedeti acolo o gramada de imigranti veniti si ei tot pt. acte. Mai multe despre aceasta institutie aici
http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=751
programul de lucru:

Luni 09.00 – 15.00
Marti 09.00 – 15.00
Miercuri 09.00 – 15.00
Joi 09.00 – 18.00
Vineri 09.00 – 14.00

Eu am fost acolo cu pasaportul, foaia de la skat, contractul de munca, si o poza color, tip pasaport (format 2,5 pe 3,5 cm.). Am dat pe 6 poze color, 100 de kr. la un automat pt. poze din statia de tren Norreport.
Dar am vazut, cand am predat poza , ca altii aveau poza alb-negru, si a mers si asa.

Mai intai completati niste formulare (toate sunt traduse in engl.), apoi va luati bon de ordine, si asteptati vreo 10 minute. Dupa care predati documentele, va face copii xerox dupa ele, si urmeaza ca sa va soseasca acasa o hartie, cu care trebuie mers la commune (Primaria), pt. yellow card.

Practic la acest oficiu, ii anuntati pe danezi, ca doriti permis de sedere temporara in dk.

Posted Ianuarie 29, 2010 by nemuritorul12 in Despre Danemarca

4 responses to “ghid de integrare pt. cei sositi in Dk.–al 3-lea pas

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna, imi puteti spune in cazul in care as vrea sa emigrez in Danemarca ce pasi as avea de urmat? sunt singura si am 2 fetite 11 si 6, cea mica are down. multumesc

  2. da am citit, multumesc. dar daca vin fara contract de munca? auzisem de niste facilitati ..

  3. daca vii fara contract de munca tine cont ca nu e usor de gasit de munca mai ales pt. o femeie

Lasă un răspuns

