folositi PAGINI AURII, editia on-line daneza pt. a afla adresa unei firme   4 comments

am facut anterior un topic cu numele firmelor care distribuie ziare in Copenhaga si imprejurimi.
Odata ce aveti numele firmei folositi site-ul

http://www.degulesider.dk/

pt. a afla adresa, tel., eventual site-ul unei firme.

gul–in daneza inseamna galben

side= pagina
site-ul e echivalentul la PAGINI AURII, editia pt. Dk.

Posted Ianuarie 29, 2010 by nemuritorul12 in Despre Danemarca

4 responses to “folositi PAGINI AURII, editia on-line daneza pt. a afla adresa unei firme

Subscribe to comments with RSS.

  1. salut!
    am intrat pe pagini aurii daneze si am vrut de exemplu,sa caut „avis fordeling”care ar insemna distributie ziare dar neam nu m-a lasat site-ul.pentru meseria ta se pare ca poarta o alta denumire si te-as ruga sa-mi zici cum,ca sa o pot gasi in motorul de cautare al site-ului cu denumirea corecta.daca trec de exemplu,”posta” sau „postas”probabil ca o sa-mi arate postele din orasul unde vreau eu sa plec.

    ciprianmihailciprian teodorescu
  2. hello. am incercat sa accesez site/ul de mai sus , insa imi da eroare din prima . sigur e corect ?

Lasă un răspuns

