Danemarca e o solutie buna pt. un roman care vrea sa o ia de la capat in alta tara?   20 comments

am primit pe privat urmatoarea intrebare
daca un roman care vrea sa o ia de la capat in alta tara, Danemarca ar fi o solutie buna ?
O sa raspund aici, pe blog, ca sa stie toti parerea mea strict personala.
Cand Romania nu era inca in UE, pt. romanul care se gandea sa emigreze exista Canada, Australia, Noua Zeelanda, etc…
Odata ce am devenit cetateni europeni si avem drept de munca in multe tari, printre care si tarile scandinave, mitul emigrarii la mare distanta a cam disparut.
O societate civilizata si un nivel de trai egal cu cel de peste ocean exista si in Europa de Vest, sau cum se mai spune ”in Occident”.
Deci raspunsul este DA. Danemarca si restul tarilor scandinave sunt solutii bune pt. un roman care vrea sa o ia de la capat in alta tara. Sau sunt solutii mai bune comparativ cu  Italia, Spania, etc…
Binenteles ca nu e usor nici in Danemarca. Limba daneza e greu de invatat iar cu criza asta…. situatia cu locurile de munca nu e tocmai roza.
De preferat e sa veniti aici cu contract din tara.
Pt. cei care nu au pe nimeni in Dk, daca totusi veniti aici sa va cautati de lucru, in privinta cazarii exista 2 variante:
1. daca aveti bani putini, nu are rost sa inchiriati o camera, pt. ca o sa va ceara depozit. Dormiti la un hostel cu 20 de euro pe noapte, mic dejun inclus. Si de abia dupa ce gasiti de lucru va cautati chirie.
2. daca aveti bani mai multi, sa zic peste 3000 de euro, atunci merita sa inchiriati o camera.

Posted Ianuarie 29, 2010 by nemuritorul12 in Despre Danemarca

20 responses to “Danemarca e o solutie buna pt. un roman care vrea sa o ia de la capat in alta tara?

Subscribe to comments with RSS.

  1. salut ma numesc valentin am 21 de ani sunt in spania cu sotia mea de 2 ani situatia nu mai este asa de buna sa stricat totul aici sotia mea este insarcinata in 3 luni si neam gandit sa venim si noi in danemarca poti sa imi lasi si mie mai multe informatii te rog despre viata de acolo daca as putea gasi ceva repede sa nu dorm cu sotia insarcinata pe strada

  2. buna sant si eu prin danemarca in copemhaga dar nu am gasit nici un hostel cu 20 de euro si mai ales si cu micul dejun inclus
    ai putea sa imi lasi niste adrese
    ?? unde gasesc!!

  3. buna ,am si eu o intrebare ma poti ajuta sa inchiriez o casa in danemarca -Copenhaga ?am nevoie urgent sunt impreuna cu prietenul meu ne putem incadra undeva pana la 2500 euro ms astept un raspuns pe adersa mea de email

  4. un blog interesant, unde se gasesc multe despre Danemarca, este si regatuldanez.blogspot.com

  5. un hostal ieftin…….http://www.citypublichostel.dk

  6. Buna ziua,
    Am si eu o intrebare legata de Danemarca:
    Daca se poate munci, sa spunem la curatenie sau undeva intr-o ferma, astfel incat sa strangi niste bani pentru a-ti face o casa in Romania,….. considerati ca merita?

    Cristina Constantin
  7. daca nu stiu limba daneza ma angajeaza cineva?

  8. buna sunt ancuta sunt in danemarca de aproape 2 ani si am un copil aici la scoala eu lucrez distribuitor la ziare cum pot sami cumpar o casa aici in danemarca ma poate ajuta statu danez sau cum pot sa scot bani din Banca?

  9. Buna numele meu Claudia sun in Danemarca de doua luni de zile ..sunt in cautare unu-i job ….daca cineva imi citeste mesajul si poate sa ma ajute cu ceva nr . meu de tel este 53134876 zona Randers … Va multumesc!

  10. Care sunt conditiile pentru a inchiria un apartament in Copenhaga, pe ce site pot cauta? Am nevoie urgent de un raspuns, multumesc

  11. buna aveti vreun nr de la vreo ferma de animale sau unde pot munci ca sofer de camion ? (C) va multumesc pt ajutor

  12. Buna ziua!
    La cei 54 de ani ai mei gasesc de lucru in Danemarca ? Ma angajeaza cineva la ferme sau ceva de genul acesta
    Multumesc

  13. Da da as dori si miine savin in DANEMARCA sa muncesc .

  14. Salut poti sa ma ajuti sa anchiriez o casa undeva pana am 70 km de centura orasului si cat m ar costa ?

Lasă un răspuns

