cursuri gratis de limba daneza   15 comments

Am fost azi la biserica Bethesda (Copenhaga),

asa arata vazuta din strada,

care e la 50 m de piata de flori de la Norreport, pt. cursul de limba daneza. Aceasta biserica organizeaza, ca o misiune crestina, cursuri gratis de engleza si daneza.
Iata programul:
fiecare marti si joi
14.00-16.00 daneza, pentru oricine

fiecare luni si miercuri 10.00-12.00
14.00-16.00 engleza, pentru oricine.

Eu am fost azi la ora 16.00, prea tarziu totusi. Biserica o sa o recunoasteti usor. Cum stati cu fata la piata de flori, in partea dreapta, intre alte 2 cladiri cu 4 etaje se afla biserica Bethesda (scrie cu litere mari pe partea de sus a bisericii). Se intra pe usa care e chiar la nivelul strazii, nu e nevoie sa urcati pe scari. Apoi se merge inainte pe un coridor, pe peretii laterali sunt alte sali, si chiar la usa din fata e sala de curs.
M-a intampinat o tipa daneza f. draguta care mi-a explicat in engleza cand trebuie sa vin.
Asta e tot. Alte amanunte la
http://imta.dk/web/index.php?page=gratis-danskundervisning

Eu sunt ortodox, dar toata stima pt. catolici sau luterani sau ce or fi cei care organizeaza astfel de actiuni de voluntariat, pt. a ajuta si pe alti oameni sa se integreze in societatea daneza.

Joi daca am timp trec si eu pe la ora 14.00, pt. cursul de daneza.
Apropo, pt toti cei care cauta un job la distributie ziare, e un job greu. Eu lucrez noaptea, de la ora 2 noaptea pana pe la 6.30 dimineata. Ieri noapte, a plouat tot timpul, eram ud leoarca, si mai batea si vantul. Evident pantofii erau cu apa in ei, geaca era uda, imi era frig, imi inghetasera mainile pe bicicleta. Au fost momente cand am zis ca renunt la jobul asta, pt. ca e prea nashpa.
Strang din dinti si merg totusi mai departe. Avantajul e ca lucrezi cu acte. Iti face CPR si yellow card.

Posted Ianuarie 29, 2010 by nemuritorul12 in Despre Danemarca

15 responses to “cursuri gratis de limba daneza

Subscribe to comments with RSS.

  1. Very good this blog. GOOD LUCK EVERYBODY.

  2. thanks!

  3. daca se poate asi vrea si eu sa invat daneza ce trebuie sa fac

  4. M-am bucurat sa dau peste acest blog,mai ales ca stau prin apropiereOlstikke(Roskildr) si lucrez in zona Vanlose la codul 2720..multumim pt toate de pe acest blog ..sunt foarte utile..sanatate tuturor.
    ..

  5. Inca se mai tin cursuri gratis acolo, a fost cineva de curand? Sunt interesat si eu sa merg. Merci mult pt informatii.

  6. salut este cineva pe aici ?

  7. as putea sa gasesc si eu ceva de munca daca nu stiu daneza.. precizez ca ar trebui sa ma duc in vacanta pe 16 iulie acuma dar as vrea sa muncesc ce ziceti as gasi ?

  8. adela si eu caut un loc de munca si nu stiu daneaza as putea sa imi gasesc ceva ori unde va multumesc

  9. in valby nu se fac cursuri de limba daneza poate stie cineva ?

  10. Hello. Cum se tin cursurile astea ? De exemplu din engleza in daneza si din daneza in engleza sau cum ? Sau din romana in engleza ? Va multumesc. O zii buna !

Lasă un răspuns

