cum e sa muncesti la distributie ziare   125 comments

Ca o observatie pertinenta, pt. cei care vor sa gaseasca de lucru in Dk. , luati in calcul inainte de a face pasul de a veni in Dk. si faptul ca e posibil sa nu gasiti nimic de lucru luni de-a randul, banii cu care ati venit se vor termina, si trebe sa va intoarceti in Romania cu „coada intre picioare”.
Acum cateva cuvinte despre munca la distributie ziare, ca sa stiti despre ce e vorba. Am sa descriu exact noaptea trecuta in care am lucrat.

Firma de ziare la care lucrez eu se cheama Komdis si are adresa Skjulhøj Alle 35, 2720 Vanløse… iar site-ul firmei este http://komdis_danmark.komdis.eu/index.html

gasiti acolo zilnic pe careva dintre sefi. Office-ul e deschis in fiecare zi, dar doar noaptea de la ora 1 pana a doua zi la 9 dimineata.

 

 

Merg la firma, acolo unde vin dubele care aduc ziarele de la tipografii, pe la ora 2.30. Cativa polonezi se ocupa cu aranjatul ziarelor pe districte, adica fac teancuri , teancuri de ziare. Un teanc de ziare trebuie distribuit intr-un district, adica pe o anumita zona din Copenhaga, alcatuita din cateva strazi. La teancul de ziare sunt alaturate cateva foi pe care sunt trecute strazile, nr. casei sau al blocului, numele ziarului care trebe distribuit la o anumita adresa, si numele persoanei care locuieste la acea adresa, plus o harta a zonei, ca sa poata fi gasite strazile respective. Zona de distributie nu e f. departe de firma. In nici un caz nu te trimite sa distribui ziare in cealalta parte a Copenhagai.
E f. simplu, nu-ti trebe mare inteligenta. Si practic nu trebuie sa vorbesti cu nimeni. In caz ca intervine ceva pe traseu, o situatie imprevizibila, atunci dai telefon la firma, pe un nr. gratuit, si atunci trebe sa vorbesti in engleza. Apoi iau teancul de ziare care corespunde districtului meu, ex. districtul 9563, bag ziarele in 2 genti mari, care cu niste cleme de metal, le prind de portbagajul bicicletei. Iau si un rand de chei cu care deschid usile de la blocuri. Si … am plecat in misiune. Lumea ar zice ca e usor. Dar nu e deloc asa. Exista un termen limita pana la care trebe distribuite ziarele, adica pana la ora 6.30 de luni pana vineri, si pana la 7.30 in week-end. Daca danezii nu au ziarul la ora 6.30 la usa, pun mana pe telefon si fac reclamatie la firma. Nu toti dar unii chiar asta fac. Iar daca aduni prea multe reclamatii, ti se desface contractul de munca.
Deci ritmul este destul de alert si esti contracronometru. Cand am district cu blocuri, urc cate 2 trepte deodata ca sa ma incadrez in timp. Practic nu exista momente de ragaz. Toata noaptea esti „in priza”. Si exista districte in care sunt numai blocuri de 4 etaje. Fiind constructii vechi, nu au lift, asa ca toata noaptea urc si cobor la scari. Dupa ce am terminat toate ziarele de distribuit, ma intorc la firma, las cheile de la scarile blocurilor….si plec acasa. Ieri noapte am muncit de la ora 2.30 pana la ora 6.10 si am avut 2 districte pt. distributie. Dupa ce am terminat primul district, m-am intors la firma si am luat ziarele pt. al 2-lea district dupa care am plecat din nou pe teren. Asta e tot.
Cel mai nashpa e cand dupa ce urci in ritm alert pana la etajul 4, si transpiri, in scara blocului fiind cald, apoi iesi din bloc pt. a merge la urmatorul. Iar afara e frig si ploaie.
Evident ca nici nu se pune problema sa ai umbrela. Mai mult te-ar incurca.
In noptile in care ploua, sunt ud din cap pana in picioare, si cand ajung acasa storc apa din cioarapi.
Inchipuiti-va ca ploua, bate vantul in rafale, iar tu trebe sa pedalezi fara sa te opresti, de la o strada la alta.
Nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi la iarna.

In nici un caz nu e un job pt. cineva comod, caruia nu ii place miscarea.
Unii au venit la ziare si dupa un timp au renuntat. Sau, varianta fericita, au gasit un job mai bun. De aceea pe cei care vin la firma sa intrebe de munca, nu ii respinge definitiv, ci ii amana pt. cateva saptamani. In caz ca le pleaca dintre angajati, sa poata sa-i inlocuiasca cu altii rapid.

la ziare esti platit la numarul de ziare distribuite, nu la ora.
Sa se strice bicicleta da, s-a mai intamplat, sau sa nu mearga unele chei cand vrei sa deschizi usa blocului. In astfel de cazuri dai telefon la firma, vorbesti in engleza, si sefii vor gasi o solutie. (trimit pe altcineva in locul tau, etc…), oricum nu e vina ta la astfel de faze.
Eu recomand o bicicleta fara cadru, din acelea pt. femei, pt. ca esti nevoit sa te dai jos de pe bicicleta de vreo 100 de ori pe noapte. Iar cadrul de la biccleta pt. barbati mai rau te incurca. In plus daca te si lovesti la genunchi de acel cadru, cum am patit eu, te dor genunchii cateva zile, mai ales ca sunt f. solicitati la urcatul atator scari.
Am fost intrebat daca faptul ca ai automobil personal ar fi un avantaj sa te angajeze la ziare. In Copenhaga nu. Toata distributia ziarelor se face cu bicicleta.

In schimb in alte orase mai mici, sau la tara, unde casele sunt imprastiate pe distante mari, ar putea fi un avantaj. Am un prieten care s-a dus sa distribuie ziare in Holte, un orasel mai pe la marginea Copenhagai. Dar dupa prima noapte, cand a facut calculul, la bezina, efort, noapte nedormita, etc. nu a fost multumit deloc si a renuntat.
Mentalitatea cu frica de a fi furat e specific romaneasca. Si mie imi vine greu sa ma dezobisnuiesc. Aici rata criminalitatii e f. redusa. Practic in autobuze nu se fura, iar pe strada nici atat. Apropo in autobuzele din Copenhaga nu e inghesuiala ca in Romania.

Posted Ianuarie 29, 2010 by nemuritorul12 in Despre Danemarca

125 responses to “cum e sa muncesti la distributie ziare

Subscribe to comments with RSS.

  1. super descris procedeeul de livrare! Sper ca iti e bine in continuare 🙂 dat fiind faptul ca din ianuarie nu ai mai scris nimic !

  2. salut,

    care este sistemul de plata acolo unde lucrezi tu? cu cat esti platit pe ziar ?

    • sunt platit la numarul de ziare distribuite.
      plata pe un ziar distribuit difera, functie si de greutatea ziarului, daca e in cursul saptamanii sau week-end, etc…nu stiu sa iti zic anume
      pot sa iti zic ca pe aprilie 2010 am luat 9800 kr. bani in mana…asta vine cam 1300 de euro…muncind 7 zile din 7 , cam 4 ore pe noapte

  3. de curiozitate, cate ziare distribui pe noapte, cu cat sunt platite districtele, ce bonus primesti pe district?vreau sa fac o comparatie cu zona in care lucrez eu.

    • am districte mari si mici …iar pe noapte fac cam 2-4 districte depinde
      nu primesc bonus pe district….singurul bonus l-am primit asta iarna cand a fost vremea urata si zapada mare si ne-a dat un bonus.

      • mda.sistemul difera fata de locul unde lucrezi.oricum pentru 2-4 districte iei bani destul de buni.cred ca inca nu ai un an de zile in danemarca si probabil fradragul e undeva la 12.000 pe luna.acest lucru se va schimba dupa ce primul an se va incheia.
        revenind la zona unde sunt eu, plata pentru ziar depinde de district:
        – 0.56 kr daca e district cu case iar cutiile postale sunt la strada
        – 0.76 kr daca e district cu case dar pana la cutii postale mai mergi un pic
        -1.06 daca ai blocuri

        duminica plata pe ziar creste un pic cam cu 20%

        pe langa plata pe ziar , fiecare district are un bonus care depinde de district.cam asa e aici.

  4. Si eu am dus ziare, in Elvetia, patru ani…In Romania am fost jurnalista .-)
    Cunosc ce descri. Eu foloseam orele acelea ca un fel de yoga, ma gandeam mult- desi aveam o mare frustrare si manie, trezitul devreme, putinele ore dormite. Am carat ziare, nu pe bicicleta insa pana in luna a noua, cu trei zile inainte sa nasc- apoi, deci din 2006 am incheiat capitolul.
    Uneori mai vin amintiri din vremea aceea. Aveam nopti-dimineti cand totul era magic- vedeam vulpi,animalute, arici- eram un fel de regina a locurilor acelea züricheze altfel pline de lume ziua…Cateodata nu veneau ziarele si astptam in masina cu sotul, ascultand muzica, era ca o eternitate…
    Te salut cu caldura din Elvetia. Tot asta lucrezi?
    Toate cele bune.

    • tot la ziare lucrez.
      spune-mi te rog daca in Xurich ar fi greu sa gasesc un job asemanator cu ce fac acum in Copenhaga…ma gandesc sa schimb tara…aici in Dk. limba daneza e dificila de invatat

      • Nu stiu, e tare greu aici- si ei vorbesc un dialect german, pe care eu de 10 ani nu l-am putut invata…nici nu am vreun job, colaborez cu o firma germana, nu e chiar usor
        am si eu o rugaminte- spune-mi cum e vara acolo? cineva vrea sa faca vacanta la mare, e fain, tu ce stii- ca scump stim toti ca e…
        noapte buna, succes la ziare

      • aici vara e mai racoroasa ca in Romania, adica nu e arsita …si vreme de plaja ar fi in Iulie si August
        in rest e fain….apa curata, plaja curata, nu foarte multa lume ca la Mamaia

      • corina mirela mai esti in elvetia?

  5. multumesc. o vara minunata si succes!

  6. la noi se plateste bine in nord la ziare am vb cu aia din mijlocul dk e jale ce scoruri le da pe bucata la noi in whichend e 2.08dkk pe ziar am 5 curse incep la 3 la 7 fluier in pat 350 de ziare am inceput sa lucrez pe nameti de 2 metri asta iarna …ca de cand cu criza am schimbat 3 joburi toti jegosi sa ma arda la ziare sint super multumit ,seful e salon ..nu lucrez la patron ci direct la ziar

  7. merci ptr sfatul cu bicla lam urmat dupa ce mam luptat cu una cu cadru barbatesc

    • asa este…cea mai buna bicicleta pt. distribuitorii de ziare e cea de dama…fara cadru…ca sa te poti da jos rapid de pe bicicleta…mai ales daca ai 300 de ziare de dat…te vei da jos de pe bicla 300 de ori pe noapte

  8. Buna,

    Am si eu o oferta in Dk pt.un job la ziare.Momentan sunt in RO si ma gandesc serios sa plec.
    Aici lucrez in IT ca tester pe un sfert din salariu de la ziare .
    Ma gandesc ca lucru la ziare ar putea fi un inceput…ce zici?
    Lucrezi noaptea ziua mai ramane timp pt. un curs , interviuri pt un alt job ..etc.

    Se merita sa fac pasul..???stiu ca nu e usor …si in ro am plecat de la lopata si stiu cum e.

    Multumesc si spor la $$$$ !

    • ce oferta ai la ziare ? si cum ai dat de ea ?

      • Am un prieten care lucreaza la ziare de vreo 3 ani si a zis ca ma poate ajuta cu un job daca as veni in Dk. El a inceput la fel cu bicicleta,dupa care a trecut pe scuter iar acum e cu masina …are un district de case.

        Ce sfaturi imi dai ? …ma gandesc serios ca de la anu sa fac mutarea…aici nu mai merge nik si lucrez in software. Incerc sa caut ceva de aici dar e greu…am mai lucrat in trecut in Italia la un depozit si stiu cum e munca si restul.

  9. Salut , numele meu este Cristian si vreau sa fac si eu un anunt important pentru toti romanii daca nu deranjez pe nimeni si sper sa nu il luati in nume de rau . Cei care vor sa trimita colete din danemarca in romania puteti accesa site-ul : http://www.transport-colete-danemarca.es.tl/ de asemenea pentru mai multe informatii avem la dispozitia dumneavoastra id de msn : transport_colete e-mail : transport_colete@yahoo.com

  10. buna, sunt daniel si lucrez momentan pe o perioada de 40 zile in Holstebro.va rog tare mult as vrea mult sa raman aici, dar nu am reusit inca sa imi gasesc in continuare de lucru.as fi interesat si eu de un job la ziare.stie cineva in Holstebro vreun job la ziare?
    orice sfat si sugestie mi-ar prinde ok.va multumesc mult.id-ul meu:bortisd@yahoo com
    sanatate si numai bine la toata lumea.

  11. Esti foarte dragut,multumim.

  12. Salut ma poate ajuta si pe mine cineva:) cu un job la ziare in Danemarca?:) pot sa fac fata ca sunt atlet de performanta:) chiar imi place sa am o viata alerta contra cronometru:)
    Merci mult:*

  13. buna all,ma poate ajuta si pe mine cineva cu un job in Danemarka,id meu e kristy_balas1,va multumesc si apreciez ceea ce faceti aici….

  14. Buna.as vrea sa vin in Danemarca Copenhaga cu iubitu meu s ar putea sa lucreze la ziare dar nu e nimic sigur si atunci cum am putea sa putem un cv de aici pentru la ziare sa primit un raspuns sa putem pleca si am vrea sa plecam cu masina din spania dar am inteles ca nu o poate conduce apoi ca da dar doar un an.Multumesc

    • varianta cu C.V. de la distanta nu cred ca e valabila, in conditiile in care zilnic vin oameni personal la firma ca sa caute de lucru.
      cel mai bine e sa veniti personal, sa va vada si sa vada cata engleza stiti.

  15. salut tuturor am si eu o intrebare la ziare se lucreaza 7 din 7 e ok dar de craciun de paste si atunci se lucreaza?? multumesc

  16. Pingback: Despre Danemarca … – Jurnal Subiectiv

  17. Salut.As vrea sa plec in Danemarca dar de capul meu.as avea sanse sa imi gasesc ceva de munca in 3-4 luni?am 24 de ani si nu prea vad ce as putea pierde

  18. Salut,eu locuiesc in Copenhaga si as vrea sa incep sa lucrez si la ziare,tu cat iei pe ziar acum,imi poti da cateva raspunsuri te rog?

  19. As vrea sa stiu cat esti platit acum.

  20. Fiindca eu am vazut ceva(niste commenturi) din 2010…asta ma nedumereste 🙂 Mai concret,ma intereseaza in prezent,multumesc.

  21. Salutare la toti Copenhagistii!!!
    Am sa trec direct la subiect: Cine m-ar putea ajuta vreo cateva zile sa ma primeasca la el/ea, timp in care sper din tot sufletul sa imi gasesc un loc de chirie.
    Sau ar fi si mai great daca cineva ar avea ceva, vreun pont, o camera de inchiriat, ceva.
    Mentionez ca acum sunt in Ro. Sunt din Iasi, 26 ani, Dan este numele meu.
    Deci m-am saturat efectiv de anunturile de pe site-urile alea daneze, cu locurile de chirie. De fiecare data cand sun sau trimit e-mail ba locurile s-au dat, ba sunt o gramada de tepe……gen „Elodie Yang” care are avocati in Londra si cik tre sa trimit bani la avocatul ei sa imi rezerv apartamentul si sa imi dea contractul de inchiriere.
    Deci VA ROG FFFFF MULT CINE STIE CEVA, SAU CINE CAUTA COLEG DE CAMERA, SAU CINE A AUZIT CEVA DESPRE UN LOC DE INCHIRIAT …SA MA ANUNTATI SI PE MINE. PLSSSS!!!
    VA MULTUMESC!

  22. salut.sant rezident in spania.inscris in registrul cetatenilor comunitari din 2005 as vrea sa va intreb daca imi trebuie iarasi rezidenta in danemarca ??/ms mult

  23. buna cm mai putea ajuta si pe mine cu jobul asta,pe 10iunie ar trebiu sa ajung in dk si nu stiu sigur dak firma cu care merg o sami dea de lucru sau o sami dea teapa.ms

  24. salutare, si eu vin in Danemarca in luna iulie. Am vazut ca Dao Distribution au sediu in Vejle. Tu in ce oras muncesti acum? Cum te-ai descurcat pe perioada iernii cu nametii? Imi inchipui ca nu ai mai putut merge cu bicicleta. Cum ai facut?

  25. Buna eu stau in zona rodovre si sunt in dk de circa 6 luni si inca nu am reusit sa gasesc nimic de munca, vorbesc fluent 6 limbi, as vrea sa stiu si eu daca se fac angajari la tine la ziare sau daca stii si tu ceva de munca orice e binevenit.

  26. Salut la toata lumea si apreciez munca depusa de fiecare in parte despre acest job si as vrea sa rog pe cei care inca lucreza la ziare daca ma poate ajuta cineva sa obtin un asemenea joc am o constitutie atletica imi place sa prestez munca fizica si vorbesc foarte fluent engleza. Daca se gaseste cineva cu buna vointa il rog frumos sa ma contacteze la adresa de mail cornel_blondu@yahoo.com sau adresa de mess cornel_blondu , Multumesc anticipat si spor la treaba poate o sa am si eu sansa sa va fiu coleg asta numai cu ajutorul vostru. Stima si astept cu nerabdare un raspuns.

  27. Salut! Lucrez de cca 4ani la distributia de ziare. M-ar interesa informatii despre noile scutere electrice din dotarea celor de la DAO. Cum ar fi: viteza de deplasare, autonomia, daca are aceeasi viteza pe toata durata de functionare(adica pe masura ce se descarca bateriile), sprintul, care este foarte important in acest job, fiabilitate, intretinere(cine o face) etc. Multumesc

  28. Salut. Stiu ca poate este banala intrebarea mea dar pe la ce ora ar trebui sa sun ( ora locala Danemarca ) sa gasesc pe cineva la telefon ? Cu mailurile nu am rezolvat nimica prin care intrebam daca au nevoie de oameni eu putand ajunge in maxim o saptamana, acum fiind in Romania. Prin informatiile date de tine mai facut sa visez la un viitor mai frumos decat cel din tara in care muncesti pe branci sa faci ceva. Oricum daca nu rezolv nimica nici telefonic o sa vin mai mult ca sigur cu autocarul prin decembrie sau in primavara la anul ca turist cateva zile sa fac un tur cu bicicleta si cine stie poate ducandu-ma la cateva interviuri rezolv ceva. Multumesc mult pentru toate informatiile date despre Danemarca, de altfel pare o tara deosebita privita prin ochii tai si nu numai. Mult succes in continuare.

  29. Intr-un final am reusit sa dau de cineva la telefon spunandu-mi prima oara sa revin peste 2 sapt. am revenit si au spus sa ma prezint la sediu lor. O intrebare, am inteles ca ai plecat in Australia, camera unde ai stat pana acum este goala sau este ocupata de altcineva deoarece acum singura preocupare mai este dormitul si cazanduma la un hostel este destul de scump. Multumesc.

  30. cum trebuie sa fac sa ajung sa muncesc in danemarca

  31. poate imi lasa cineva un numar de tel sa contactez pe cineva sa lucrez in danemarca

  32. salut! ma numesc catalin ghinea,locuiesc in hornsyld danemarca,doresc sa lucrez si eu la ziare,unde trebuie sa ajung(adresa),mentionez ca am lucrat la o firma romana-daneza unde am montat silozuri,sal era mic 600 de euro,cazare la rulota ,fara masa,adresa mea de email este :iovucatalin@yahoo.com,tel 0768693135 catalin ghinea

  33. iti dau un sfat….nu veni acum la ziare….lucrez in arhus la dao…bagam ca migurile cu scuterele pe vant ploaie si frig…inghetam ca niste sloiuri..dar nimanui nu ii pasa…daca tii la sanatatea ta…nu venii sa lucrezi la ziare…inainte era ok..sse castiga si bine cu un volum de munca relativ sczut….akm s-a facut o reorganizare a zonelor si lucram pana pe la 9 ..10 in cod in care la 6 jumate tr sa fim gata cu toate ..dar e imposibil….suntem ca niste sclavi p plantatie…gandeste-te ..eu o sa ma intorc acasa cat d curand:(

    • e jale mare la dao acum plateste foarte putin,bataie de joc si de sarbatori sa nu se astepte nimeni la libere si mai ales iarna cu scuteru e jale!!multa lume pleaca altii vin 2 3 zile pleaca sa stricat firma asta cu totul!

  34. buna….am citit discursurile voastre si am observat k sunt persoane cu vechime in danemarca..am si io o intrebare…..ptr soferi profesionisti nu stiti cum e cu locurile de munk…io sunt in anglia si e jale aici si as vrea sa incerc in danemarca….cine are cunostinta despre asa cv rog sa lase un coment…ms mult si succes in continuare…j

  35. Salutare ….. am primit o oferta de munca de la Dao pentru distributie de ziare , momentan sunt in tara . Imi poate zice cineva care lucreaza in domeniu cam despre e ce vorba ?cum e de cei care isi folosesc masinile propii? se merita?

    • in ce oras? eu am lucrat in Aarhus la DAO….depinde…sunt pachete de distributie pentru masini care sunt platite mai bine deoarece iti platesc si benzina…si pachete de distributie pt scutere…in al doilea caz daca vrei sa faci cu masina proprie nu iti plateste nimeni benzina si deci nu se prea merita….in rest..cu masina proprie se merita sa faci distributie la DAO ….

      • Am primit o oferta de munca in Randers e vorba despre un post pe scooter si mai era un post pe masina proprie . … nu stiu ce salariu as putea sa iau pe scooter

      • in arhus luam lucrand p scooter in primul an contract …cam 1400 1500 de euro p luna…(pretul variaza in functie de zona in care distribui ziarele)….akm nush c sa t sfatuiesc…din martie -aprilie e mai fain p scooter… desi cateodata mai ploua…daca prinzi luniile de oarna cu frig s.a.m.d cu masina e lux…akm depinde ce fel de persoana esti…poate vede postul tau cnv care e din randers…c sa iti spun …mult noroc..:)

      • Dasa as lua 1400 1500 ar fi bine avand in vedere ca trebuie sa scad cheltuielile … din ce am vazut cazarea nu e asa ieftina in randers.. .. Ms pt informatii. si multa bafta in continuare

  36. salutare tuturor, ma numesc Catalin si as vrea sa va intreb, pe cei care ati lucrat sau inca mai lucrati in prezent la distributie ziare, mijloacele de transport le primiti de la angajator? sau trebuie sa si le procure fiecare? de asemenea, as dori sa imi spuneti daca in prezent se mai cauta astfel de locuri de munca? va multumesc si va doresc o seara buna!

  37. in Aarhus vest scuterele sunt asigurate de firma(DAO)….daca ai zone de masina atunci distribui cu masina proprie dar iti plateste firma combustibilul

  38. eu am postat raspunsul pt. Copenhaga, acolo unde am lucrat eu. In restul Danemarcei nuu stiu exact.

  39. Super tare povestea ta! Mai lucrezi in acest domeniu? Distribui si eu alaturi de iubita mea ziare de la Kaufland in Falticeni. Tarif mic, 10 E pt 1000 de case.

  40. Dl. Valy in cazul meu este vorba despre distibutie pe moped, desi sincer as fi preferat pe bicicleta, pentru ca mopedul nu stiu sa il conduc. Am incercat sa caut chirie atat in Copenhaga si in alte orase, insa am gasit doar de la 350 euro in sus, si cel mai rau este ca cer toti cateva luni deposit, ceea ce pentru mine este foarte mult, si nu am de unde sa le dau acesti bani inca de la inceput, fara ca eu sa fi muncit anterior la ei in tara, ca sa pot economisi un pic si sa le pot indeplini cerintele. Rog, eventual pe cineva care doreste sa ma primeasca intr-o camera, pe care i-o voi achita lunar, dar sa nu mi se ceara deposit inainte, sa ma contacteze la adresa de mail matte_cata@yahoo.com. Va multumesc!

    • eu am distribuit in arhus…nu am legaturi in copenhaga…nu te pot ajuta cu problema asta dar iti pot spune ca asa e cam in toate cazurile (cu depozit pe 2-3 luni)…stiu…e destul de nasol…… in ceea ce priveste mopedul e mult mai bine decat cu bicicleta…crede-ma..t obisnuiesti imediat…si ai un randament de 2 sau poate chiar 3 ori mai ridicat decat cu bicicleta…

      • salut valy din cate am vazut pe harta, orasul arhus are iesire la ceva mare asai? nu sunt specialist in geografie si am aruncat doar o privire rapida pe harta. am vazut ca majoritatea zonelor au iesire la ceva apa gen mare. Salut

      • Da Arhus are iesire la mare..plaja f frumoasa…pacat ca vremea nu e deasa natura incat sa profiti de chestia asta pe cat ai vrea…:P

  41. Buna ziua, suntem un cuplu serios car a mai lucrat in strainatate, ne puteti ajuta si pe noi cu un nume de agentie de recrutare sau un site la care putem apela sa gasim ceva de lucru, ne-ar place sa lucram si la ziare, am mai lucrat la norma 2 ani. Va multumesc indiferet de raspuns!

  42. sall all as vrea si eu daca vreti sa imi dati adresele de la firmele de ziare din copenhaga.ms mult

  43. ok ms

  44. sall vreau sa lucru la ziare in germania stie cineva vrio firma serioasa sunt in tara tel 0726406220

  45. Salut, sint in copenhaga si as dori sa lucrez la distrbuitul ziarelor,este cineva in masura sa ma ajute?

  46. buna ziua
    tocmai am primit urmatoarea oferta

    Hi Bogdan,

    Thank you for your email. I don’t have either skype or messenger, so Im writing you back on your email.

    We have vacant jobs in a city called Silkeborg

    The job as a newspaper carrier takes place during the night, you work from approx. 03:00 until 06:30/08:00, where you daily ensures our customers receive their newspaper / magazine in the mailbox. You have a district package, so it’s the same mailboxes you visit every night, you need deliver approx. 200 to 400 products a day. We deliver products all year round, you work 6 days a week and have 1 day off, as well as vacation / holidays according to the laws of Denmark. All our newspapers carriers are paid in accordance with current Danish collective agreement with the union 3F. Our current staff are from many different countries, why English is the predominant language, there will be existing newspaper deliverers from your home country / other countries that help you get started with the job. You will be employed by one of our subcontractors, but the conditions are the same, there is many other Romanians employed at the place, so you will get help from one of them in the beginning.

    The job is done by car, and you therefore you have to bring your own car, you will be paid for the transportation per kilometer, while working with the newspapers.
    You must have a EU driving license
    You must be able to speak/understand English.
    You will receive a contract that is valid for min. ½ years. (it can be prolong, if you wish to stay after these 6 month.)
    We are not able to provide any accommodation for you, you should therefore find your own accommodation near the area you are working, but we will help you find it, but we have a hostel, where some of our other carriers are living, and you will get a room here, you can chose to stay there the hole period, or we can help you find something else.

    If you are not able to bring your own car, we are at the moment not able to offer you a job.

    There is a vacant job, and the sooner you can arrive the better. We will help you make all the papers you need in Denmark, tax papers / papers for working in Denmark/ papers for your car for 6 months. It is a good idea to bring a special certificate – it is called a certificate of resident, you can get it from your own government / public office, it states that you are a citizens of Romania, and gives you an advantage when paying tax here in Denmark. Furthermore you need to bring a all the papers on your car, and your criminal record. You will be paid salary once a month, have a cpr. Number and tax-card, you have to have a bank account (we will help you how to get all these things.) Remember that you also will have to find your own place to live, we have some contacts in Silkeborg, and will be able to help you find something, but you have to be able to live on your own.

    Before paying tax: the salary is about 1500 Euros per month, the tax payment is individual, and will be made from our government.
    The salary for transportation while you deliver newspapers are tax-free.

    If you want to travel to Denmark with a friend we have more than one vacant job, but be aware of that you can only work 1 person pr. Car, so if you want to come more than one person, if means that both of you have to bring a car.

    I hope to hear from you very soon, we need new employees to arrive as soon as possible.

    As ruga pe cei care stiu mai multe detalii sa´mi dea un semn pe skype’ bogdan sudor ‘sau pe yahoo messenger’ euroquip2000′.As avea mai multe intrebari privind costul vietii;chirie,alte cheltuieli privin masina,eventual impozitele care trebuiesc platite.
    Dupa cum scrie si in anunt sunt destule posturi vacante pentru varianta cu auto personal.Pentru doritori datele de contact

    Med venlig hilsen
    Charlotte Nielsen
    Distributionsleder

    Niels Finsensvej 11
    7100 Vejle
    Direkte: 7233 0864
    Mobil: 4193 086
    cni@daoas.dk
    multumesc celor care dau curs rugamintiii mele

    • Tot Charlotte mi-a oferit si mie un post la ziare pe scooter si sunt multumit. Daca e ok pt tine sa lucrezi cateva ore noaptea atunci accepta postul. De chirie probabil se vor ocupa ei daca ii rogi sa te ajute ! Succes!

      cristi pruteanu
      • Ma poate ajuta cineva cu o cazare in Silkeborg ? As vrea sa platesc chiria unei camere sau apartament. Urmeaza sa incep lucrul la ziare in Silkeborg si am neaparata nevoie sa imi gasesc un loc de inchiriat. Apropo , cunoasteti firma Pony ekspressen si patronul Peter?

    • Wow, frate, super-tare. După 16 ani de școală muncești aici pe 300 de Euro, iar acolo iei peste 1000 plimbându-te cu mașina… Îmi vine să plec acum, astăzi, spre Danemarca!

  47. Buna!
    Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste raspunsuri si/sau sfaturi. Am de gand sa aplic la o facultate din Aalborg, fie din Viborg, unde am sanse destul de mari sa intru. Parintii nu ma pot ajuta cu mai mult de 300 de euro pe luna , si din cate am inteles mi-ar trebui in minim de 500-600 euro pentru a ma putea intretine. Mentionez ca vorbesc limba engleza destul de bine si sunt destul de „flexibil” in ceea ce priveste mersul pe bicicleta. Am cateva intrebari la care as dori sa ma ajutati sa gasesc raspunsul daca aveti rabdarea si bunavointa necesara:
    1-Ma pot angaja part-time?(studentii nu pot lucra mai mult de 15 ore/ sapt, 3 ore*5 zile) Daca da sunt sanse mai mari ca student? Venitul este acelasi pentru angajati part-time ca si pentru cei full time? Cam cati bani pot face cu un efort moderat daca as lucra 3 ore pe zi?
    2-Ce alte abilitati mai cauta angajatorii? Ce m-ar putea avantaja mult in a fi angajat? (Caut sa obtin cat mai rapid un job intrucat nu-mi permit sa iau multi bani cu mine deodata si nici nu vreau sa le impun parintilor sa faca un imprumut bancar)
    3-Se poate lucra de pilda de la ora 5 la 8 dimineata acele 3 ore, sau in orice caz cat mai tarziu posibil?
    4-Cum as putea lua legatura din Romania cu o firma angajatoare?

    Apreciez orice informatie relevanta si/sau sfat! Multumesc!

    • poti lucra ca student
      vei fi platit cu acelasi salariu ca si unul care lucreaza full time
      salariul in Dk e la ora. Esti platit in functie de cate ore lucrezi pe luna.
      e bine sa ai carnet de sofer
      nu stiu exact programul de lucru al firmelor de ziare din acele orase. Stiu doar pt. Copenhaga dar banuiesc ca nu sunt mari diferente
      daca citeai blog-ul de la cap la coada aflai si niste adrese ale firmelor si pe site-ul lor au o adresa de mail unde le poti scrie.

  48. buna am tot scris dar nu am primit raspuns sotul meu estein copenhaga de 2luni si inca nu munceste ma poate ajuta cineva sasi gaseasca de lucru si ca spalator d vase si in domeniul hotelier de uratat se pricepe sau necalificat in constructi va rog avem 5 copii va multumesc mult

  49. Buna ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste informatii, ma numesc Alex am 27 de ani, sunt din Timisoara si as dori sa gasesc un loc de munca in Copenhaga, sunt absolvent a unui master ,in Timisoara lucrez ca instructor fitness, sunt serios , cu limba engleza ma descurc ,spaniola la nivel incepator si mi-as dori enorm sa gasesc un job in Copenhaga, daca ma poate ajuta cineva cu ceva informatii ma gaseste la acest mail alex_morja@yahoo.com , i-as fi recunoscator multumesc.

  50. cine vrea sa munceasca la ziare in danemarca il pot ajuta. am fost acolo. sa intre pe id mes: rob3rt_galati . Ii voi explica totul pas cu pas.

    • Buna sant din ARAD si te rog sa imi explici si mie .As dori sa incerc si eu.Momentan lucrez in transporturi pe un salariu mic.Am familie cu doi copii,nevasta si rate la banci forte mari.Crez ca ai putea sa ma ajuti

  51. buna.sant din Arad si a-s dori informatiide la ;rob3rt_galati. Rog explicatii la:cosmin_ctp@yahoo.com

  52. Locuri de munca distributie ziare,reclame.in dk.Se asigura salariu,cazare+masa.Pentru detalii trimiteti un email la eliife@yahoo.se.

  53. Salut, o sa ma angajez in ianuarie la DAO. Cum e in perioada asta a anului? Mi-au spus ca imi ofera scuter si o sa lucrez 4 ore pe noapte.

  54. Am un prieten danez care lucreaza acolo pe ceva IT si o sa ma Mai esti in dk?recomande sefilor ca sa ma ajute si cu cazarea. E de plecat acum sau s-a stricat treaba?

  55. Am un prieten danez care lucreaza acolo pe ceva IT si o sa ma recomande sefilor ca sa ma ajute si cu cazarea. E de plecat acum sau s-a stricat treaba?

    Mai esti in dk?

  56. am plecat din Dk.

  57. Si pe scuter e ok? Pe ce sa ii zic sa ma recomande? In oras sau la tara?

  58. in orase scuterele se fura…iar la tara distributia se face doar pe scuter ca distantele sunt mari…parerea mea e sa alegi pentru inceput distributie in oras si sa faci distributia pe bicicleta ca astea nu se fura. Apoi dupa ce mai vezi cum stau lucrurile in firma poti lua si districte la tara unde iti va trebui scuter.

  59. dar mai merge treaba sau s-a spart? se mai castiga binisor din asta?

  60. Unde as putea sa aplic si eu pentru jobul asta? Imi poate da cineva un site al unei firme recente?

  61. Da` exista site-uri? Am gasit 2-3 dar sunt toate cum spui tu, numai in Dk. Pe mine m-ar interesa sa sa plec de aici direct acolo, ca asa sa vin fara nicio garantie prezinta risc mare.

  62. acum 7-8 ani se putea ce zici tu, au plecat oameni din Romania direct la job-ul de postas in Dk.
    In prezent, poate si datorita crizei, afluxului mare de imigranti din Europa de Est, etc…sansele sunt extrem de mici. Poate ai noroc si aplici direct pe site-ul unei firme din Dk dar si ei nu iti garanteaza ca te angajeaza pana nu te vad in fata lor, cum arati, cata engleza stii, etc…

    • Nemuritorule mai esti la ziare , cam cat se mai castiga acum ? Ce parere ai de firmele romanesti care se ocupa cu aceasta afacere ? Daca vin din Romania cu doua microbuze is ceva capital pot sa fac is eu aceasta afacere.? Am inteles ca o firma daneza FK colaboreaza cu multi romani , este adevarat ?

  63. am pus pe blog site-urile unor firme din DK. care se ocupa cu distributia ziarelor

  64. va salut pe toti sunteti minunati ca va impartasiti activitatile voastre, va rog din suflet sa mi raspunda si mie cine care lucreaza la dao a/s am primit un job acolo si as dori sa ma informeze si pe mine cineva cu suflet mare, cum e treaba pe acolo daca gasesc cazare daca pun ceva deoparte pe luna, si daca e bine sa vi cu masina personala va rog am nevoie de informatii urgent!

  65. are sediul in vejle

  66. imi rasp si mie cineva plzzz

  67. salut acum sa cam stricat treaba la dao,plateste si putin si multa lume pleaca!!multi au fost care dupa 2 zile de munca au plecat inapoi in tara.de acum incolo sa va interesati bn inainte de a face pasu asta sa nu cumva sa ajungeti la niste cheltuili aiurea!!!

  68. Am lucrat anul trecut la dao pe scooter 8 luni a fost experienta nu prea placuta dar nici oribila ,aveam un pachet de 6 rute zilnic pana vinerea era lejer, in weekend era de munca iar daca mai veneau si revistele motor sau hk privat ,foa .. era nenorocire aveam sute de livrari , faceam pachete bagate in folii pt a le lua mai tarziu mi le lasa un coleg pe drum iar daca te castigai si cu o ploaie torentiala injurai toti sfintii :))) ..ajungeam la 11.200 coroane maxim(65 milioane) eu zic ca pe masina se merita plus ca ai un adapost si caldurica pe vreme nasoala pe scooter iei tot in piept :)). Mare smecherie nu am facut am cheltuit ceva banuti pe electronice si telefon acolo in rest am venit cu 3000 euro acasa !!!

  69. Salutare. Am si eu o problema…am lucrat la Dao in perioada 18.09.2015-15.10.2015… iar Vineri 30/01/2015 era ziua de salariu, nici pana in ziua de astazi nu am primit banii in cont, pe omdeling scrie doar ca am de platit 55% din valoarea totala impozit si ca au trimis doar 3500 coroane,desi eu nu am primit nici un leu. aveam de primit 10240 kr…din care 5900 cei 55% ,750 kr pentru concediu, 850 kt cei 8 % si inca 60-70 kr alte porcarii de-ale lor, ce pot face? am sunat la Dao,la Skat, la banca, toti spun ca se va rezolva, dar nimeni nu imi spune cand si cum se va face asta

  70. cel mai bun sindicat parca era 3F….ia legatura cu ei

  71. Buna, ma numesc Florin si muncesc la o distributie ziare in Italia de 12 ani,lucrurile Sau cam stricat pe aici ,acolo mai merg ziare?

Lasă un răspuns

