criterii in alegerea unei biciclete–pt. cei care vor sa fie postasi   4 comments

pt. postasii care fac distributia de ziare cu bicicleta….la alegerea bicicletei trebuie sa tineti cont de niste amanunte importante:

1. bicicleta trebuie obligatoriu sa aiba portbagaj in spate pt. atasarea celor 2 genti cu ziare si sa fie de dama, deci sa nu aiba cadru orizontal….pt. ca pe timpul noptii va dati jos de pe bicicleta de zeci de ori…iar cadrul orizontal va incurca f. mult

2. e foarte important ca bicicleta sa aiba un cric bun si zdravan…am observat ca unele tipuri de cric mai fragile, nu rezista prea mult….fara cric veti fi nevoiti sa rezemati bicicleta de garduri, pomi …dar cateodata la unele case chiar nu aveti unde sa o rezemati…si unica solutie e cricul. Alt amanunt f . important este ca atunci cand bicicleta sta pe cric …pozitia ei sa fie aproape verticala…daca va sta prea mult aplecata intr-o parte…in momentul in care atasati si cele 2 genti cu ziare…bicicleta va cadea

3. va ajuta foarte mult in munca daca bicicleta are cos deasupra roatei din fata….eu imi pun in cos, sa le am la indemana…20-30 de bucati de Berlingske si Politiken, adica ziarele care ar trebui cel mai des sa le caut in gentile din spate…in felul asta economisiti o gramada de timp. In plus, greutatea cosului plin cu ziare, va ajuta sa echilibrati bicicleta cand e pe cric…adica rotiti la stanga sau la dreapta roata din fata, depinde spre ce parte are tendinta sa cada bicicleta

4. nu e usor sa urci o panta atunci cand duci cu tine 50 de kilograme de ziare…si atunci e bine ca bicicleta sa aiba mai multe viteze

5. sunt unele biciclete de dama la care portbagajul se sprijina de axul rotii din spate doar printr-o tija de fier verticala si exista riscul ca in momentul in care prindeti de portbagaj gentile cu ziare …acestea sa atinga spitele rotii….de aceea e indicat ca portbagajul sa aiba macar 2 tije verticale de sustinere

Posted Ianuarie 29, 2010 by nemuritorul12 in Despre Danemarca

4 responses to “criterii in alegerea unei biciclete–pt. cei care vor sa fie postasi

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salut Nemuritorule….am citit fiecare cuvintel scris de pe blogul tau….este ff bine din punctul meu de vedere ceea ce faci…ca incerci sa ajuti romanii din Dk.Eu sunt in dk de 3 luni,lucrez la o ferma de porci si din octombrie am decis sa plec in Copenhaga sa imi caut de munca…..trebuie sa fie ceva si pt mine.Eu mai sunt cu un prieten care e aici cu mine si impreuna speram la mai bine in Dk.Am intrat pe un site in care am gasit apartamente in Copenhaga cu o camera sau 2 la preturi intre 2500-4000 coroane/luna , plus depozit.Hai sa iti dau site-ul : http://copenhagen.da.craigslist.dk/apa/ Si inca ceva….tot incerc sa ma loghez pe Danemarca.dk dar nu imi da voie…m-a pus pe asteptare….o zi buna si bafta in continuare.

    • multumesc si bine ati venit in Dk.
      daca tot aveti de munca la ferma aia….strangeti un ban ca o sa aveti nevoie
      poate ar fi o idee mai buna sa veniti in Copenhaga la primavara viitoare…sa veniti la sf. toamnei e cam hazardat
      dar cum v-o fi norocul

  2. De cand mi-am cumparat noua bicicleta (Dahon), ies mai des pe afara si ajung mai rapid(decat transportul in comun) in diverse locuri in oras. Totusi pana sa ajung la o decizie in cumpararea ei am citit multe articole si am vorbit cu mai multe persoane in domeniu. Am scris si un articol pe aceasta tema:
    http://roxandrei.ro/utile/cum-sa-alegi-bicicleta-perfecta/

  3. salut ,NEMURITORUL12, am studiat cu mare atentie informatiile utile din blogul tau, si sant de a dreptul multumit pt ceea ce faci ,EU iti urez in numele meu si al tuturor cititorilor blogului tau, multa inteleptciune , sanatate putere si voinata.stimate nemuritor, as vrea sa ma lamuresti cu ceva daca poti, si ai aceasta amabilitate pe care consider ca si o apreciez ca o ai, VREAU A ITI SPUN DIN SUFLET SI DIN INIMA CA SITUATIA IN TARA STII CUM ESTE , NU MAI TREBUIE SA ITI SPUN EU.AS VR SA ITI RELATEZ DIN SITUATIA MEA PRECA PE ACRE O DUC AICI IN ROMANIA
    ,DRAG SI SCUMP NEMURITOR ,AM 52 DE ANI SANT CASATORIT CU FAM SI AM O FIICA PE CAND EA AVEA 10 ANI AM DESCOPERITO CU O BOALA INCURABILA LA AMBII OKI
    AM OPERAT-O DE 6 ORI LA BUCURESTILA SP DE URGENTA ULTIMA DATA.SI MA COSTAT FF MULT CA SA POT SA NU RECIDIVEZE BOALA MAI DEPARTE,MAM LUPTA MACAR SA POT SA O STABILIZEZ PE UN TIMP INDE;UNGAT CU PIKATURI TOT RESTUL VIIETI, DFAR NTRE TIMP LA NCEPUTUL CAND AM DESCOPERIT DE ACEA BOALA AM FOST TRIMIS LA BUCURESTI LA OKLINICA ROMANO -AMERICANA, SI ACOLO AM INTALNIT O DOCTORITA LA CARE MA BAGAT IN SPERIATE, MIA ZIS CA FETITA ISI VA PIERDE VEDEREA DE CURAND,SI AM INTREBAT-O CE AM DE FACUT IN CONTINUARE,MIA ZIS CA VA SKAPA DAC O TRIMITEM PRINTR-O FUNDATIE IN GERMANIA LA OPERATIE CLASICA, SI AM INTREBAT CAT MAR COSTA? SI MIA ZIS CA MA COSTA 6000 DE DOLARI IN ANUL 1997 ERA, DAR SUPORTA FUNDATIA JUMATATE SI EU JUMATATE.OK PANA AICI. AM VENIT ACASA SI AM IPOTECAT APARTAMENTUL CU O CAMERA CE AVEAM SI MAM DUS LA BUCURESTI SAI DUC BANI,SI MIA ZIS CA INTRO LUNA SI JUMATATE VOI FI PROGRAMAT CU EA.OK. A TRECUT TIMPUL RESPECTIV SI AM SUNAT AM SUNAT DE 4 ORI SI ACINCEA OARA NU A MAI RASP . LA TEL SA FACUT NEVAZUTA , AM AFLAT CA EA A PACALIT MAI MULTI OAMENI SI A PLECAT CU 180.000 DE DOLARI IN ANUL 1997 SI DUSA A FOST, SI A INCEPUT CALVARUL DE ATUNCI FATA SE SIMTEA DIN CEINCE MAI RAU, TREBUIA SA VAND AP CU O CAMERA SI SAI DAU BANI LA CEL CE MA AJUTAT, SIDE ATUNCI S PNA ACUM STAM IN KIRIE, TRATAMENUL ESTE COSTISITOR PE MASURA.AM LUCRAT IN CADRUL CFR, DIN 1982-2003 SI ATUNCI SA DESFINTAT SECTIA NOASTRA AM LUCTRAT IN DOMENIUL CANTINELOR RESTAURANTELORDIN CFR, PE VAG REST, INTERCYTY,DUPA DESFINTAREA SECTIEI UNDE LUCRAM SI EU SI SOTIA, NEA AJUTAT CINEVA SA FACEM UN == SRL == PT A OBTINE UN SPATIU CAMERCIA SI INTRADEVAR LA M OBTINUT DA NU AM PUTUT FUCTIONA MULT TIMP DIN CAUZA CA MAFIA ERA PREA MARESI SPAGA CA SA OBTII UN CONTRACT PE UN AN DE ZILE ERA DESTUL DE COSTISITOARE. EU TREBUIA SA ALEG INTRE LOKATIE SI SANATATEA FICCEI, SI MA ALES SANTATEA FIICEI CA AIA ERA MAI IMPORTANTA,SI IN ROMANIA CUM SANT SALARIILE D EMIZERIE, FFF GREU MA DESCURC, AM ALES VARIANTA EU SI SOTIA CA SA FIM INGRIJITORI DE ASOCIATIE, LA CARE NU ESTE ASA DE MULTI BANI DAR , SUPRAVETUIM,STIMAATE NEMURITOR AM O RUGAMINTE LA TINE SIDACA AI CITI ACESTE RANDURI UIMITOARESI TRISTE ,AM PE CINEVA IN DANEMARCA CARE LOKUIESTE INTRUN ORASEL ,SI EU AM LUCRAT CU TATAL LUI DAR TATAL LUI ESTE MORT ACUM SI MIA PROMIS CA MA POATE AJUTA CA SA ICASTIG UN BAN MAI USOR,EL MIA ZIS CU PRESS LA ABONATI,MA AJUTA SA IAU SI O KIRIE ACOLO, CE VR SA STIU DACA ESTE O TREABA BUNA SI PE MASURA GREUTATILOR MELE, SI DACA POTI SA IMI DAI UN SFAT PRIETENESC, DACA DORESTI SI AI PLACEREA DE AM MA CONTACTA . ID DE MESS ESTEA=== timisoara.vasile === multumesc de intelegere.EU CU LACRIMI IN OKI ITI UREZ O SAPTAMANA PLACUTA SI CU MULTE INPLINIRI FRUMOASE ALATURI DE CEI DRAGI TIE, TE ROG SA MA IERTI DACA TE AM PLIKTISIT CU POVESTEA MEA

Lasă un răspuns

