cam cati bani sa aiba la ei cei care vor sa vina in Dk.   2 comments

am fost intrebat pe privat cam cu cati bani trebuie sa vina cineva aici ca sa isi asigure traiul pana gaseste ceva de lucru. Eu locuiesc in Copenhaga, deci calculele sunt pt. acest oras.

chiria–o camera costa pe 30 de zile cam 2500-3000 kr. …. depinde de zona, plus depozit care poate varia intre echivalentul chiriei pe 1 luna si echivalentul chiriei pe 3 luni. Iar la inceput se plateste chiria pe prima luna plus depozitul. Eu de exemplu am platit 2600 kr. camera plus 7000 depozitul.

mancarea de persoana pe 1 luna––cam 1000–2000 kr. –depinde de gusturi

transport–abonament care se poate folosi pe orice mijloc de tansport (tren, metrou, autobuz)–pe 2 zone este 350 kr. Pe toate zonele –1200 kr.  Copenhaga si suburbiile sunt impartite pe zone.

tigari, bautura–-nu stiu…..nu obisnuiesc. Am auzit ca tigarile sunt scumpe.

100 euro = 750 kr.

Faceti si voi totalul, ca acum e usor.
Si fiti pregatiti cu bani pt. minim 3 luni de zile,….daca sunteti norocosi poate gasiti mai repede de lucru.
Fara limba engleza sansele de a gasi ceva de munca se apropie de zero.
Cu limba engleza mai sunt ceva sanse,……nu multe, dar sunt.  Eu si altii am gasit de munca pana la urma. Desi cunosc cazuri de romani care au facut cale intoarsa, negasind nimic de lucru.

Posted Ianuarie 29, 2010 by nemuritorul12 in Despre Danemarca

2 responses to “cam cati bani sa aiba la ei cei care vor sa vina in Dk.

Subscribe to comments with RSS.

  1. daca vrei sa faci masterul in danemarca ti se ofera loc de munca asigurat??

Lasă un răspuns

